|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
En, tourplannen? |
|
quote: Oh, doet Paul dat? Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice! |
|
quote: inderdaad ik herinner me een label uit limburg... en dan releases als desekrator... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Het is al lastig genoeg om dit zootje bij elkaar te krijgen voor repetities, laat staan een tour... eerst maar eens een monsterlijke plaat maken, dan zien we wel weer verder! Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice! |
|
Ja kan me indenken. Succes iig, klinkt lekker! (vooral voor live, vandaar mn vraag hehe) |
|
[objectief luisterbeurtje] Ik moet zeggen dat ik aanvankelijk een hoger Thanatos gehalte had verwacht. Verder muzikaal niet 1 van de meest orginele sounds ( hoor ik daar nou nogal een vlaagje obituary?) maar zeker zeer goed neer gezet. [/objectief luisterbeurtje] Ik zou het denk ik niet onprettig vinden dit ensemble eens live te mogen aanschouwen [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 06-08-2007 18:45] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ik zou zeggen dat van alle bands waar we collectief in zitten Thanatos nog het minst doorschemert... Obituary is daarentegen duidelijk aanwezig, hoewel dit specifieke nummer meer op de roemruchte zweedse school geënt is. Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice! |
|
GAAF,GAAF,GAAF,GAAAAAAAFFFFFF!!!! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Een vlaagje? Als in woei? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Met een zuchtje Bolt Thrower... Dat nummer klinkt veelbelovend alleen worden de riffs naar mijn smaak me regelmatig wat te vaak herhaald... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ....mee eens !! YES WEL deeeenk!! |
|
quote: Tja, ook dat is een kwestie van smaak. Ik vind dat in moderne death metal de riffs juist te weinig herhaald worden. Hoor je net wat lekkers, komt riff #182 er alweer overheen. Ik ben ervan overtuigd dat een nummer niet meer dan 4 of 5 riffs hoeft te hebben. Maar ja, ik vind AC/DC dan ook een van de meest geniale bands op aarde. Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice! |
|
Wat zit je te posten man. Nummers maken, godverdomme! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Klopt maar dat is het lastige over hoe catchy een riff is en blijft; herhaling onderstreept het zeg maar (dringt meer aan dan idd moderne vluchtige riff salades) maar teveel herhaling verzwakt (aandacht verslapt) het weer; het viel me vroeger al op dat in vele thrashnr's praktisch elke riff 4 keer werd herhaald; persoonlijk vind ik de manier van componeren a la Death het boeiendst; niet riff na riff maar verschillende manieren van opbouwen en meer soorten breaks dan alleen maar een roffel etc etc; enfin dat hoef ik jou eigenlijk niet te vertellen natuurlijk.. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-08-2007 0:55] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
GENIALE vocals, van drunen en de obituary gast zijn er meester in haha "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: My words exactly! |
|
Nieuwe demotrack met vocals op http://www.myspace.com/hailoffuckenbullets Dit is de laatste ongemixte track die we uploaden, de eerstvolgende update wordt de Swanö mix. Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice! |
|
VET! Lompheid |
|
+1 “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: En? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Waarom doet Mameli niet mee? |
|
Waarom wel? [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 25-08-2007 12:40] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Op een paar kleine details na is de mix klaar en het klinkt echt verschrikkelijk goed. Massief, bruut, moddervet en lomp, zoals het hoort dus! Dan heeft ook nog een gastrolletje in een van de nummers, erg gaaf. Zodra we de master hebben gaat de demo online en uiteraard richting zines en labels. Dan heeft al gezegd dat hij z'n laptop opeet als we hier geen deal mee scoren... Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice! |
|
quote: Ja, ik hoorde al zoiets van den Theo, ik ben echt zwaar benieuwd. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |