|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zeg, kun jij eens kappen met het verzieken van topics met je gefrustreerde kneuzengedrag? Maak verdomme dat zogenaamde meesterwerk waar je elke ochtend met een plakkerige onderbroek van wakker wordt eens af, zowel de 11th Hour plaat als de laatste HoB EP zijn bijna volledig thuis gedaan dus het gejank over "zij hebben de middelen en ikke niehie" kun je bij deze achterwege laten. Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice! |
|
quote: Hoezo dan? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: vloeken is onmacht, heb dus toch een erg gevoelige snaar geraakt bij hem. dus ik heb hem precies waar ik hem hebben wil; hij geeft het toe, plain and easy Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Right! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Of hij is gewoon moe van je voortdurende oeverloze gezeik, die optie zou ik ook volledig begrijpelijk vinden. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:En waar valt mensen loos bedreigen onder? |
|
Ah, men zit nog te zeur'n? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 18-11-2009 18:26] |
|
Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie in eenzijdig gebral van Invictus. |
|
quote: Wat ben jij soms ook een ongelooflijke mongool zeg, niet te filmen ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Ach, hij heeft gewoon humor die soms niet begrepen wordt. Tenminste dat denk ik. |
|
Neh, heeft weinig met humor te maken. Meer met het feit dat het eigenlijk gewoon een infantiele mongool is. Tenminste, dat denk ik. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
|
|
En toen ging men weer ontopic. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Gaaf! Faustian Spirit of the Earth |
|
Yep, gaaf to say the least! Ik twijfel er geen seconde aan dat dit wederom een geweldig album gaat worden. |
|
Zeer goed nieuws. Enig minpunt...we moeten wachten tot october! Nou ja, wat in het vat zit... bub |
|
quote: Faustian Spirit of the Earth |
|
Ben benieuwd. Hoop dat het beter is dan het Asphyx-gebeuren. Beter dan "Of frost and war" lijkt me amper te doen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Klinkt weer goed hoor! |
|
quote:Hoe weet je dat? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Asphyx vergelijken met HoB? Mwoah. Vond de vorige HoB echt een 13 in een dozijn ploatje die mij niets deed. Deze skip ik dus maar. Boeiender |
|
quote:Smaken verschillen, zo blijkt maar weer. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Gelukkig maar, anders werd het ook zo saai. Boeiender |
|
"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |