|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
En het gehele album is nu te beluisteren op Myspace. |
|
Ik weet niet of de gasten van Hail of bullets dit lezen maar... vinden jullie dit niet een beetje een lullige actie? Net nu Grave een nieuw album op de markt brengt komen jullie met ...of frost and war. Een album dat alles, op het gebied van old school death metal, compleet wegblaast. Lullig voor die gasten van Grave hoor. Ik ga even 2 gevaarlijke opmerkingen plaatsen: 1) Ik vind dit album beter dan de nieuwe Bloodbath mini. 2) Ik vind Hail of bullets beter dan Asphyx. Ik duik alvast onder. Tot de volgende ijstijd! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Dan duik ik met je mee, want ik ben het met beide stellingen volledig eens. Bareuh... |
|
Nou nou, poe poe. T is niks schokkends hoor. Niet wat we allemaal niet al een keer eerder hebben gehoord.Vind ik dan. Fuck the world and fuck you |
|
boeiend, dan kan het nog steeds goed zijn Je moeder. |
|
quote: Ga lekker naar de nieuwe Terror luisteren joh. Maaruh, waar heb jij dit eerder gehoord dan? Behalve bij Asphyx dan. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Die nieuwe Terror is fucking gaaf. maar hij haalt het bij lange na niet bij de laatste schijf van Death before Dishonor. En wat je zegt. Ach, ik luister weinig Death metal meer, maar ben beetje teleurgesteld in deze schijf.Denk dat ik er teveel van verwachtte. Fuck the world and fuck you |
|
Misschien moet je het live ook even checken? Ik ben ook al een paar jaar nogal deathmetal af, ik heb echter erg veel zin om deze band te gaan bekijken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: de nieuwe HOB is bovengemiddeld goed maar beter dan slaughter,oude entombed, oude pungent stench ,master,etc ???? sorry, daar kan ik toch echt niet in mee [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 26-05-2008 9:22] |
|
deze week online review signature |
|
Ik ben absoluut geen kenner van het genre, maar wat Hail of Bullets laat horen op "Of Frost and War", is toch zeer overtuigend. Ik denk dan ook dat we hier als Nederlanders best trots op mogen zijn, maar de discussie op de frontpage gaat me wat te ver. Het is nog veel te vroeg om te concluderen of dit echt een meesterwerk is of niet, dat zal over een jaar of 5 wel duidelijk worden... |
|
@Wim, ik ben niet meer zo van de shows. sowieso het idee alleen al van een zaal vol met metal publiek, naaahh, bedankt.dat ik de muziek wel luister is een ander verhaal. Fuck the world and fuck you |
|
Gewoon een lekkere death-metal plaat, ik verheug me op het optreden op waldrock as zaterdag! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Laatst gekocht, heerlijke cd! Had alleen de productie wat "voller" willen hebben. Mist wat kracht (vind ik dan) [edit] Volgende plaat net zo laten klinken als de nieuwe Grave bijvoorbeeld [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 03-07-2008 17:12] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Top cd! |
|
Wel een beetje suf dat in het boekje alle o-umlauts zijn weggevallen. Wat vond Dan Swan uit rebr daar nou van? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Gaaf optreden gisteren op Waldrock. Toch denk ik dat dit meer een kroeg/club bandje is. |
|
Of een later-op-de-dag bandje. Maar ik vond het mooi. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Geweldige band, vooral Martin van Drunen vind ik erg indrukwekkend. Het is niet echt te vergelijken met de oude klassiers maarja, het zal me heel erg verbazen als er ooit nog een oldschool deathmetal band komt die dat wel kan. |
|
Geen slechte band maar wel erg open deuren intrappen. En persoonlijk ben ik niet echt onder de indruk van vanDrunen. Eigenlijk ook nooit geweest. Ook niet in Pestilence en Benediction. Steeds iets van goeie muziek maarre, die zanger. Maar das persoonlijk. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote:Benediction ---> Bolt Thrower. Ik vind Martin een prima zanger met een erg herkenbaar geluid. Dat eerste staat open ter discussie. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Vind Karl Willetts daarom ook een betere zanger. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: DUH! Keep your Martin outta my Boltthrower! |
|
quote: Herkenbaar is het zeker. Helaas heb ik er zelf ook een beetje problemen mee, aangezien het om de een of andere manier altijd een beetje jankerig op me overkomt. Het klinkt voortdurend alsof hij zichzelf moet forceren om zijn grunt-stem te pakken, waardoor er een schelheid in zijn stem komt. Vergelijk dat bijvoorbeeld eens met de brute putgrunt van Dan Swano in het nummer Ordered Eastward. Maar goed, het went snel, en Martin van Drunen blijft natuurlijk een icoon Plus de muziek is geweldig, dus ik weerhoud me van het zout leggen op slakken. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |