|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Als je het vliegtuigje bij OV trekt wel ja. |
|
Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Staat een stukje van een nieuw nr op de myspace. Lekker, gaarne het hele nummer in dit tempo. http://www.myspace.com/hailoffuckenbullets En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: [onbenul] Wat is dat toch met die man, die met z'n overstuurde strot iedere plaat die hij opneemt aan flarden schreeuwt en desondanks door duizenden metalfans op handen gedragen wordt? [/onbenul] |
|
beter dan die 14 in een dozijn putgrunt van tegenwoordig |
|
Smaak misschien? |
|
quote: Zijn stem klinkt ziek -John Tardy overklast hem hier trouwens in- en dat past natuurlijk goed bij de muziek. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-06-2009 12:57] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik vind zelf ook geen zak aan die stem. OK, het is anders. Maar of het ook goed is? Naja, kwestie van smaak en dogma's ongetwijfeld. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Gisteravond pestilence in vera. De nummers van consuming impulse werden degelijk uitgevoerd, maar met de zang van Mameli blijkt maar weer eens dat Van Drunen een bak extra sfeer aan deze nummers / plaat heeft meegegeven... dus deze strot steekt met kop en schouders boven de grunt middelmaat(igheid) uit... take it or leave the building... Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
quote: +1. Bareuh... |
|
quote: Op plaat vind ik het helemaal niks, maar live gaat het nog wel. |
|
quote: John Tardy, ja. Echter, binnen de Nederlandse landsgrenzen overtroeft iemand als Rogier Droog de heer Van Drunen naar mijn bescheten mening op alle fronten. Maar ja, wat voor status heeft die: praktisch geen. Wat Count Usher al zegt: smaak + dogma's. Maar alle fans wens ik alvast veel plezier als ze HOB of Asphyx gaan bekijken. |
|
Warsaw Rising is daarnet op de mat gevallen. Nice! Klinkt zelfs nog een streepje vetter dan het album. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Titelnummer van de EP is wel gaaf, dat andere vind ik maar niks Faustian Spirit of the Earth |
|
Vette EP. Mp3's gehoord. Vandaag 2 maal de 10" besteld en 1 maal de cd! bub |
|
Theo, de bassist, houdt er eentje voor me achter. Ondertussen maar even downloaden, ff luisteren. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Heb ik ook wel, ja. Eerste nummer is gewoon lekker midtempo. In het tweede nummer zit dat ook op het eind, maar de rest is me gewoon te langzaam, wel goed, maar te langzaam. Ach ja, iets met smaken verschillen, natuurlijk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Mental Theo, niet lullen tijdens optredens van z'n favo bands of anders wordt ie leip hehe. |
|
Ben vooral erg benieuwd naar die Twisted Sister-cover. De 10" is in bestelling. Bareuh... |
|
Mensen die zeggen dat dit standaard/gedateerde zooi is hebben gelijk. MAAR>>>>> dat is (volgens mij) juist de bedoeling geweest! Waarom het wiel opnieuw uitvinden??!? ik vind het prima dat er terug gegrepen wordt naar de begindagen vd Death metal. Een verademing tussen alle "sneller dan het licht" piep bands van tegenwoordig! Van Drunen heeft een gruwelijk vette strot en ik trek de Polka beats van Ed Warby ook zeker! en de riffs malen lekker door. Het concept is ook vet. Idd een keer geen "aaah Kill the devil" of "Shit in your eyes and cum in your arse" achtige toestanden. Ik ben fan! [Dit bericht is gewijzigd door Kaaskop op 16-11-2009 16:16] |
|
quote: Britney Spears is ook bedoeld om te klinken zoals het klinkt, dan mag je het toch nog steeds kut vinden? [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 16-11-2009 16:35] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Welja joh. haal Britney er maar bij en dat in een hail of bullets topic.... |
|
quote: Is ook maar een kwestie van smaak Dus. Gezien je er niet verder op in gaat ga ik er maar vanuit dat je me gelijk geeft Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Ik kan jou er toch niet uit praten, dus ik bespaar me de moeite. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |