|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vond de thuisopnames die ze maakten in de aanloop naar hun eerste demo het sterkst. Vox Clamatis in Deserto |
|
quote: quote: Ah, dus toch wel gezeik. |
|
THE WAR IS OVER… IT IS DONE! With sadness in our hearts, we hereby inform you that we have decided to pull the plug on Hail of Bullets. The patient had been suffering from illness for a few years already. We thought we had cut out the disease a few years ago, but apparently the tumor was more widespread than we had expected. There are no immediate plans to resurrect the corpse… [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-03-2017 20:11] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Weer een 50 euro band minder ik neem er een biertje op. TUFKAM |
|
quote: Viel toch tegen? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Dat was een post uit fuckin 2007 heb in de tussentijd iets van smaak gekregen TUFKAM |
|
Ja, ik keek even terug, want ik dacht... en idd, zelf het topic geopend, hehe. De heren zullen vast wel doorgaan met andere projecten/bands. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
hahahahahaha. ik heb thanakots ook nooit wat aan gevonden geloof ik tenminste bij asphyx is het eurootje pas afgelopen maand gevallen. TUFKAM |
|
Ik ben nooit van de asphyx geweest, dus ja. Thanatos heb ik best hoog zitten. Die eerste lp is echt te gek! Natuurlijk zijn de demo's beter, hehe. Remo van Arnhem, wát een drummer! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
demo's zijn altijd beter. kijk maar naar bv metallica. die aggressie van toen...te vet vaak al die demo's. TUFKAM |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |