|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Gaat er ook nog gerepeteerd worden? |
|
quote: Repeteren is voor amateurs. Maar we gaan zaterdag voor het drinken wel ff een uurtje knuppelen Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice! |
|
Promo kan inmiddels besteld worden bij Large: http://www.large-online.nl/bin/shop.php?list_sort=&Sucheintrag=433435&prog=search Maar ga vooral eerst even naar de MySpace zodat je op de fraaie advertentie kunt klikken... je moet dan vervolgens wel weer zorgen dat je van EMP terug bij Large komt, maar dat is niet zo ingewikkeld. Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice! |
|
ben ik een zeikerd als ik zeg dat een tientje een behoorlijk bedrag is voor een promo... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Ja, dat ben je. En ik kan je verzekeren dat we er uiteindelijk nauwelijks iets aan overhouden... Maar je kunt hem altijd nog gratis downloaden Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice! |
|
nee ik koop m wel, daar niet van maar ik vind dat een promo gewoon niet meer dan een euro of vijf zou horen te kosten... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Op zich mee eens, maar EMP hanteert ook een marge (die ze in dit geval zelfs vrij laag hebben gehouden), en doordat we gekozen hebben om de CD professioneel te laten kopiƫren en te voorzien van een semi-fatsoenlijk hoesje zijn de kosten nou eenmaal hoger. Daarnaast schrijven we veel te lange nummers, dus de promo duurt ruim 20 minuten... Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice! |
|
xnap t wel t zal ook maar een oplage van 500 zijn ofzo...dan zijn de perskosten inderdaad niet echt lekker + dat de tussenpartijene allemaal nog een stuivertje inpikken... aan de andere kant wel tof dat julie m toch als echte cd hebben uit weten te poepen... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Minder... echt heel erg limited dus! Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice! |
|
quote: hoeveel dan? |
|
quote: De promotionele oplage die we zelf gemaakt hebben was 50 stuks, de verkoopversie 200. Maar als ik zie hoeveel interesse er nu al is denk ik dat we er inderdaad beter 500 hadden kunnen doen! Ach, daar zou onze toekomstige platenmaatschappij misschien weer minder blij mee zijn... Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice! |
|
quote: ok nu snel even 100 stuks pre=orderen, 1 voor mezelf en 99 voor ebay |
|
VET! Eindelijk weer eens een leuke band uit NL |
|
yeah zojuist besteld.. tientje, mjah wel wat prijzig maar fuck it.. wat niet tegenwoordig? Had trouwens echt in geen jaren bij de large besteld.. zit ik dalijk weer met die kut catalogus opgescheept |
|
Ik bestel nooit meer bij de large &^%#^&*(() zaak. Fuck the world and fuck you |
|
heb het eens beluisterd en vind het niks bijzonders eerlijk gezegd. misschien had HOB net de pech dat ik de laatste van Blood red throne had geluisterd en voor mij persoonlijk blaast die het merendeel van dit type deathmetal toch tot puinpoeder (al andere deathmetal trouwens ook). desalniettemein vind ik het voor de bandleden zelf cool dat ze erg goed ontvangen worden en hoop dan ook dat ze het ver schoppen. als het merendeel van lieden zo enthousiast blijft zou dat zeker moeten lukken (kies maar uit wt je liefste drinkt) |
|
Ook maar eentje besteld |
|
quote: Zeg Edmans. Ik heb dus ff een dagje niet opgelet en lees nu op de Largesite: Voorraad informatie: Niet op voorraad Product: EP, LIMITED EDITION Categorie: CD's Large-Artikelnummer: 433435 Datum: 28.09.2007 Is dit omdat het een Pre-Order betreft of pis ik nu al naast de spreekwoordelijke pot? Ik heb wel gewoon mijn bestelling verder af kunnen ronden. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Typisch large.KUT zaak. Fuck the world and fuck you |
|
Had je dan anders verwacht van iets met een postadres in Rotterdam? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wat hebben jullie droefhazen ineens tegen Rotterdam? Fuck the world and fuck you |
|
De hoeveelheid azijnpissers. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Niks aan de hand, hij is gewoon nog niet op voorraad. We leveren maandag pas de promo's uit, maar de "releasedatum" stond op vandaag. Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice! |
|
U maakt mmij blij. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |