|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Toe maar |
|
quote: Hoera!!! Bareuh... |
|
Waarom verbaast jouw blijdschap me niet Hans |
|
Gaaf... Snel een exemplaar dan zien te scoren. Zoals Hans altijd zegt: Only vinyl is real. [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 01-01-2008 16:10] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Vandaag de promo thuis gekregen. De muziek met de zang van van Drunen klinkt gewoon donders vet! Kom maar op met die volwaardige schijf!!! |
|
1 februari gaan we de studio in, dus je wordt op je wenken bediend! Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice! |
|
http://www.youtube.com/hailz666 Met die tequila, volgens mij zeg ik daar iets van: Gadverdamme... En dat was gewoon urine, hè. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 12-01-2008 14:17] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
kikke band signature |
|
HAIL OF BULLETS Confirmed For Germany's PARTY.SAN OPEN AIR Festival - Jan. 15, 2008 HAIL OF BULLETS, the new band featuring GOREFEST drummer Ed Warby, THANATOS guitarists Stephan Gebédi and Paul Baayens, former PESTILENCE/ASPHYX singer Martin Van Drunen and former HOUWITSER bass player Theo van Eekelen, has been confirmed for this year's Party.San Open Air festival, set to take place August 7-9, 2008 in Bad Berka, Germany. http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=88517 Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
trouwens, als Gebedy nog bij de Aardschok werkt , en hij er zijn jaarlijstej nog mag plaatsen,hoop ik wel dat hij HOB lekker hoog plaatst. ik herinner me nog de rel(in het nagenoeg internetlozetijdperk nota bene)die er los barste omdat hij Thanathos in zijn jaarlijst had geplaatst (en ik geef hem trouwens groot gelijk, als hijzelf al niet op zijn eigen muziek kickt, wie dan wel). |
|
quote:Zijn er al bands op PSOA die níet de moeite waard zijn dit jaar? [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 03-02-2008 13:45] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Is de promo in CD-formaat ook (nog) ergens te krijgen?!?!?! Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Lul hier mee over HOB en volg de studio verrichtingen. En over andere bands. Enzo. http://www.globaldomination.se/forums/ “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
NP de vinylversie van de HoB-promo. Wát een sound! Bareuh... |
|
lekkere old school toestanden Hail! signature |
|
Muziek is gaaf, maar ja jammer van dat oerlelijke logo, wie heeft dat in jezus naam gemaakt ? Aan de andere kant, dat zeggen ze ook van mij, toffe gozer, alleen jammer van zijn oerlelijke kop. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Mick. Bareuh... |
|
quote: Ja man, klinkt nergens naar dat logo. Touché, pussycat! |
|
quote: ja ze zeggen dat ze je tof vinden... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: quote: quote: Je moeder. |
|
quote:Daar gaat het niet om kneus. ik geef tenminste nog een mening, jij en dat lelijke jong van een Aaaarco lopen alleen maar kansloos te zeiken. ga toch met je pik spelen, als je die vinden kunt tenminste. Fuck the world and fuck you |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nee, grey, ik hb dit keer gewoon gelijk, of mag ik niet zeggen dat ik het logo niks vind ? de muziek is verder heel erg tof. Fuck the world and fuck you |
|
Dát mag je, voor andere zaken heb je msn of het flame-topic ok? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |