|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Solo's gatverdamme, de enige bands die wegkomen met solo's zijn slayer en deicide. Fuck the world and fuck you |
|
Slayer en solo's... Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Kan ik niet waarderen . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: zeikhoer Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: nope ik kan er ook niks mee, heel de hype dat dit het antwoord zou worden op zweedse DM kan ik nergens terugvinden. Ik gun die gasten echt wel hun plezier maar deze band vind ik net als LOtd zwaar overrated. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Bij LotD zit er tenminste nog wat tempo in Nee, ik vind HoB best goed te pruimen, maar wat meer snedigheid, tempowisselingen, uitbarstingen zouden welkom zijn. Faustian Spirit of the Earth |
|
Uitbarstingen in de zin van solo's ja. |
|
En gravityblasts uiteraard. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Laat dat Ed maar niet horen haha! |
|
HOB is gewoon kut, een laatste stuiptrekking van wat bejaarde muzikanten om toch nog wat cash uit die death metal te slepen waar ze al jaren mee bezig zijn zonder success te hebben. Fuck the world and fuck you |
|
:') ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: ... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Nu is mamma boos! Nee, hoor... ieder z'n ding toch? We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Ach mental zal wel z'n gouwe ketting hebben moeten inleveren. |
|
Kon dat ding uberhaupt nog af dan? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Zilveren, kutje. Fuck the world and fuck you |
|
oh, en aan MH22, datw as 2007, meningen kunnen veranderen in 2 jaar tijd he. of heb jij dat nooit ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ah je bent dus nog een aspirant-kampjoekel. Bedankt voor de opheldering. |
|
quote:Kijk maar uit met je beledigingen, semi journalistje, er zijn er voor minder neer gegaan he. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Kom maar naar Baltimore. Krijg je misschien een ijsje. Als je vooroverbukt. |
|
quote:Ik ben goed in bukken, naast topics verneuken op zm een van mijn hobbies. Fuck the world and fuck you |
|
Ok dan zie ik je tijdens MDF in mei wel in Baltimore. Omschrijving staat al enkele posts hierboven dus je bent makkelijk te vinden. |
|
Ehh,is dat te bereiken met het OV ? Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |