|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: +1. Boeiender |
|
quote: +2 Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
+3 Interessante "discussie" dit. Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice! |
|
Hoezo? |
|
quote: Het schiet inderdaad niet op met de discussie, als de mensen die HoB wel echt leuk vinden opeens zwijgen Maar goed, als zelfs bandleden al niet meer de moeite nemen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ach, succes brengt afgunst met zich mee denk ik dan. HoB is natuurlijk gewoon een gave old school band. En ja, een riff wordt al eens een keer of twee te veel gespeeld om echt spannend te zijn. Maar daar gaat het toch echt niet om bij deze band. Ik vind tot nu toe alles wat ze uitbrachten zeer genietbaar. En het concept is een leuk en interessant extraatje. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Waar wordt hier afgunst geuit? Boeiender |
|
Dat vraag ik me ook af, ja. Heerlijk altijd, dat soort ongefundeerde persoonlijke aanvallen, om de discussie eens goed om zeep te helpen! Altijd dat zeiken ook over afgunst Misschien moet je ook nog even wat zeggen in de trant van "als dit een buitenlandse band was hadden jullie er heel anders tegenaan gekeken", dan hebben we het leeuwendeel van de dooddoeners ook wel weer gehad. O nee, wacht! Deze ook nog natuurlijk: "Laat zelf dan zien dat je het beter kan.". :') Zoals ik al eerder zei; ik vind het hartstikke knap wat die heren voor elkaar gekregen hebben, ik vind alleen de muziek niet leuk. quote: Jongen, daar hebben we het al over gehad; quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Denk je dat ik dit hele topic doorgelezen heb? Niet dus. Natuurlijk gaat het om afgunst. Anders ga je toch niet zoveel moeite steken in het afzeiken van een band die je niet eens leuk vindt? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Waar worden ze afgezeken dan? Volgens mij zie je dingen die er niet zijn. Er wordt alleen vermeld dat iemand het saai vindt, en daaronder dat andere mensen het daar mee eens zijn. Heeft niets met afgunst te maken lijkt me. Maar kritiek uiten mag dus niet in dit topic begrijp ik van je? Boeiender |
|
quote: Volgens mij is dat ook zeker niet het primaire probleem. Dingen niet snappen, dát gaat er vooral mis. quote: Hahaha! Nee, normaal neem ik alleen de moeite om bands af te zeiken die ik wél leuk vind. Maar goed, goed om te weten dat een reviewer negatief commentaar jegens een band als afgunst interpreteert. Dat klopt dan wel weer goed met het stereotype beeld wat mensen van reviewers hebben! quote: Gast ziet spoken, niet normaal. Volgens mij heb ik welgeteld twee halve zinnen besteed in dit topic aan zeer lieflijk negatief commentaar jegens HoB Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hehe, goed punt ja, ik kan zijn reviews nu al niet serieus meer nemen. Boeiender |
|
Ik spreek niemand persoonlijk aan, toch? Ik zie gewoon weer eens een topic van een Nederlandse band waar er heel hard "ze zijn wel goed - neen, ze zijn niet goed" wordt geroepen. Ik vind dat een beetje kneuterig, that's all. quote: En voor mijn post wel? Jij hebt niet veel nodig om van gedacht te veranderen. Mij zul je overiegns niet gauw een HoB zien schrijven. daar hoef je alvast niet wakker van te liggen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Hoezo? Men hoeft HoB toch niet per se goed te vinden omdat ze toevallig een Nederlandse band zijn? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Waar zie jij dat dan? Ik zag alleen saai staan en daarbij werd wel respect uitgesproken voor hetgeen ze bereikt hebben, en daar kon ik me prima in vinden. Kneuteriger is het in mijn ogen om te gaan zeiken over vermeende kritieken op een band. En wat heeft het feit dat het uit NL komt in godsnaam te maken met hetgeen men er van vindt? quote: Sja, als je het feit dat een band uit NL komt zo belangrijk laat wegen is het wel een dik minpunt in je objectieviteit. Dus alles uit NL vindt je beter dan andere bands omdat het uit NL komt? Vreemd. Boeiender |
|
Nou zeg, niet zo boos doen tegen elkaar in het Hail of Bullets topic. Ik vind het een prima pot lawaai, niks nieuws maar gewoon knallen. Okee, Asphyx vind ik toch wat interessanter qua muziek. Ik vind die overstuurde strot altijd wel prima klinken, beetje over de top soms maar wel een heel herkenbaar stemgeluid. Maarja, ik heb dan ook een gebrek aan smaak. |
|
quote: volgende keer dat jullie het schone Albion aandoen, is er een kans dat de corporation in Sheffield eens bezocht wordt? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: En dus spreek je iedereen aan. We willen namen, rugnummers; op het schavot met dat tuig! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Kijk, dat zeg ik dus juist niet. Ik stel alleen vast dat Nederlandse bands gemiddeld meer worden afgezeken en dat ik dat jammer vind. Meer niet. Overigens ben ik zelf Belg en kan het mij dus verder aan mijn reet roesten hoe Nederlanders tegenover hun eigen vaderlandse bands staan. Ik stel alleen een gegeven vast en vind dat gegeven jammer. That's all. Niks tussen de regels verder. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Dat is iets van alle tijden, dat was vroeger zo en dat zal in de toekomst ook wel zo zijn, typisch Nederlands, imo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
*kuch* quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
om nom nom nom Ja HoB sucks aars, all star...prff hou toch op. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
zo, en nu hier verder over wangedrochten als HoB en aanverwante over het paard getilde neerlandse troep: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3190237?hl=invictis Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |