|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Donders vet dit!!! Gooi die demo maar in de verkoop. |
|
quote:Dat is sowieso altijd een goed plan! Ik ben er vrij zeker van dat collega Koen of collega Tormentor daar behoorlijk op uit hun plaat gaan. Maar mijn mailadres staat in mijn profiel of anders is een berichtje op Myspace (vandaag toegevoegd als het goed is) een betere optie. Hebben we het nog wel even over dan |
|
En er staat weer een nieuwe track op www.myspace.com/hailoffuckenbullets De eerste 2 zijn nu allebei te downloaden, de 3e binnenkort ook. Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice! |
|
Volgensmij is er iets fout gegaan met rippen/uploaden want de tracks die ik gedownload heb duren maar rond de 2 a 3 seconden. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Geen problemen hier. |
|
Heb er zelf even een geprobeerd te downloaden, maar dat gaat prima... kan het aan je instellingen liggen? Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice! |
|
Ik kreeg op een gegeven moment het gevoel dat Heer Baayens zijn Asphyx invloeden ook maar meteen bijgevoegd heeft.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Heeft hij ook riffs geschreven dan? (vraag ik eigenlijk aan de heer Freudstein) “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Ordered Eastward is inderdaad een Paul decompositie, zij het enigszins door de Freudstein mangel gehaald... Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice! |
|
Hehehe, op die fiets. Lekkere bends erin (in het begin), ik zeg celtic frost ( ) Ik had de nummers al gehoord, Theo had een cd laatst meegenomen. Heersend spul. Zelfs mijn eega was onder de indruk en die vind de laatste jaren niet heel gauw iets in de deathmetal stijl meer goed, hehe. Dit moet toch wel heel gemakkelijk een deal kunnen scoren, lijkt me zo. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 10-09-2007 20:58] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
OK, het is me nu wel gelukt die nummers te downloaden. Weet niet wat er toen straks fout ging. don't mistake lack of talent for genius |
|
Herr Freudstein heeft mail terug |
|
Het 4e en laatste nummer van de promo staat online op het inmiddels welbekende www.myspace.com/hailoffuckenbullets Het kwartet is nu compleet, de eerste 3 zijn te downloaden en de 4e vanaf volgende week ook. Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice! |
|
Zoals beloofd is vandaag ook track #4 te downloaden. Tevens vind je het complete artwork bij de pics op www.myspace.com/hailoffuckenbullets Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice! |
|
post je t hier ook effe als er een versie te koop is... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Uiteraard! Wordt momenteel aan gewerkt... Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice! |
|
ah. zelf ook aan t inzien dat downloaden voor homo's is.. mooizo! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Tja, ik download zelf ook nooit maar ik begrijp dat mensen het tegenwoordig helemaal jevanhet vinden, dus vandaar de beslissing om de boel via MySpace ter download aan te bieden. Maar voor de echte liefhebbers komt er een zeer gelimiteerde oplage promo CD's, meer details volgen spoedig... Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice! |
|
Kunnen we dat ding niet alvast ergens pre orderen? ik ken die gelimiteerde oplagen..je kijkt iedere dag, je bent 1 dagje pleite, en ja hoor dan hebben de eerste 25 homo's geluk en de rest betaald een gods vermogen voordat kreng op egay en dergelijken klinkt erg gaaf gasten, ben benieuwd naar de live verwoesting |
|
Leuke marketing strategie. Eerst alleen ter download. Dan opeens na toch kennelijk een niet onterechte golf van aandacht een gelimiteerde persing maken. Het zou mij niet verbazen als dat ding in no time is uitverkocht en en alsnog een gewone versie in de platenzaken komt te liggen en er wellicht een volledig album volgt. Vooralsnog ben ik iig al blij met de ter download aangeboden nummers. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 24-09-2007 21:55] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wat ik vernomen heb van Gebédi, destijds gesproken bij Agent Steel, wist deze mij te vertellen dat de demo bij Displeased uit komt. Makkelijk te krijgen dus. bub |
|
quote: Dat lijkt me vrij evident Baantjer Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
XXL is een ware Nostradamus. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ow, had ik even gemist dat de heren hebben getekend bij een label? Zolang dat niet het geval is lijkt niets mij namelijk zeker maar dat kan ik natuurlijk helemaal verkeerd zien. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |