|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Morgen hier op de deurmat: Angantyr - Sejr Control Human Delete - Terminal world perspective Inquisition - Nefarious dismal orations Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Waldrock kaartje |
|
Wat een verrassing: Kaassoufle.. |
|
een doos lege dvd's bedrukt in de huisstijl In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
boodschappen kings of metal kaartje Het is de lichtinval ;') |
|
Rome - Berlin En teruggevonden: Venentian Snares - Rossz Csillag Alatt Szuletett Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Total Recall VHS LP: voor de hoes! |
|
net Taarten besteld .... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Zwartboek (2DVD) Happy Feet Pinguins Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Ben je HOMO fiel ofzo??????????????????? Kijk jij graag na die majo [Dit bericht is gewijzigd door VanEssen op 26-04-2007 19:37] |
|
afgelopen weekend: Hele lading nieuwe spinnen en benzine voor de reis naar Stuttgart, 8 schnitzels, 3 borden patat (ohne salat), veel glazen met Stuttgarter Hofbrau en een heel vies ijsje |
|
Wat flesjes bier, nootjes en peuken. |
|
een bucket ben & jerry chunky monkey en een fles rosé moet toch ff testen hoe m'n heerschende wijnglazen drinken^^ |
|
walkman Suck my piss |
|
quote: geslagsroom en bevruchte taarten Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: How cult Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Op Ebay originele For all tid 35 euro, de band kennen jullie wel anders ben je een homo. |
|
Nee, kan je het me uitleggen voordat je een ban hebt? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Gay. |
|
Lief doen tegen elkaar, etterleiers. |
|
Zwartboek (limited edition) |
|
quote:lijers. Fuck the world and fuck you |
|
Liefdoen????????? Aan Wie. |
|
Aan je leraar Nederlands, misschien mag je dan voortaan zijn lessen bijwonen. Ogh ja, ik kan nog ontopic zijn ook: - Externe hd - Hoesje voor hd - Computermuis Ik kan weer de nerd uithangen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |