|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
kanker zit je wat dwars ??? Fuck the world and fuck you |
|
geweldig Fuck the world and fuck you |
|
Het boeit uiteindelijk geen flikker, want dat concert toen (gaye folkmetal) was zo kut dat iedereen maar buiten ging staan, maar toch blijft het leuk om te vertellen |
|
Maar vanwaar Joop ? dr is mooiere kleding wat dat betreft hehehe. Fuck the world and fuck you |
|
Geen speciale reden, ik vond het een goed overhemd. |
|
3 shirtjes, niet van joop! en een stuk goedkoper hehe Je moeder. |
|
quote: Met emo verantwoorde strepen? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Kom jij nog wel eens ergens K.? Ik heb je al twee jaar niet gezien geloof ik. Niet dat ik daar rouwig om ben, maar toch. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: Als er wat komt wat de moeite waard is wel, niet heel vaak dus. Ben er dit jaar één keer geweest, volgende keer wordt 17 mei (Archgoat, Black Witchery, Necros Christos). |
|
quote: Was in de Jaarbeurs in Utrecht. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Haha mooi was dat ja, en maar schelden die mongool, dat ie er niet in mocht Against God and Government |
|
quote: Goed bezig, pimp |
|
Goatsnake/Burning Witch split |
|
Porcupine Tree - Fear of a blank planet Schoolboeken: Ed Jonker - Historie Leezenberg & De Vries - Wetenschapsfilosofie voor geesteswetenschappen Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Ach het is gewoon zo, wil je een wijf die niet in zichzelf snijdt, dan moet je gewoon een normaal kloffie aan doen. Against God and Government |
|
quote: Nee hoor |
|
Wel man, met bandshirts en lang haar, krijg je alleen maar zieke wijven achter je aan, not done hiero. Against God and Government |
|
quote: IK was serieus met mijn opmerking hoor Ik draag ook geen bandshirts meer, lang haar heb ik nog wel. |
|
Ja weet ik, ik heb ook nog nauwelijks bandshirts etc. aan. Against God and Government |
|
quote: |
|
quote:En, hoe is het met de vriendin dan? |
|
quote: Ehhhh Ehhhhhh Maar dat ik geen vriending heb komt meer door mijn slap en leugenachtig karakter [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 16-04-2007 14:07] |
|
Vrouwen zijn dan ook kut. Against God and Government |
|
quote:Van jou was het bekend met je pittepettevriendje! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |