|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Zie drumtopic |
|
cd's: Iron Maiden - Virtual XI en CHD promo met dank aan Spectre Johnny Cash - Blood, Sweat & Tears Waylon Jennings - Legends (3cd) Stahlgewitter - Germania DZT - 12 Doitsche Stimmungshits dvd's: Dominion Tank Police 1-4 New Dominion Tank Police The Castle of Cagliostro The Wings of Honneamise Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
my chemical romance- three cheers for sweet revenge coheed and cambria- in keeping secrets of silent earth:3 sojamelk meloen kebab |
|
quote: HEhe waar heb je die DZT wandaan? vandaag vrij? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Mijn grootste aankoop ooit. Een nieuwe auto!! As. vrijdag voor de deur Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Goed Bezzziiiggggg.. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Zonnebril... Was hem dezelfde dag ook al weer kwijt |
|
quote:2e hands bedoel je |
|
Death Angel - The Art of Dying Strapping Young Lad - SYL Dies Irae - Immolated ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Ach ja..voor mij is ie nieuw toch? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Korpiklaani-Tervaskanto Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Pre-order neem ik aan? |
|
Ik heb zo m`n contacten om ff voor release mijn ceedees te bekomen [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 07-05-2007 16:50] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Je heb een cd-brander? |
|
quote: Zelfs een dvd brander Het geheim burzum is dat ik ook met levende menschen omgaan buiten deze digitale snelweg. itt sommige aanwezige hier Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Pffff nou nou, die heb ik zelfs man Daar brand je die homo erotiek van je mee zeker? |
|
Nee , dat laat ik aan jou over.. btw zal je in tegenstelling tot jouw collectie hier geen enkele pr0n vinden. Ik doe het namelijk liever zelf, dan er naar te kijken en een beetje aan m`n tampeloerus te rukken als een aspergekweker aan z`n asperges. Get a gf.. kan jij dat ook eens meemaken Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Wat weet jij daar nou van man. Ik bezoek dagelijks de Hardebollenstraat om daar vette hoeren te neuqen. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 07-05-2007 17:03] |
|
Betaald telefoniste zijn zo veel???? Of zijn dat Aids/heroinehoeren??? fucky fucky voor 1 euro Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Ga je nu denigrerend lopen doen? |
|
Ik zou niet durven... ow wacht..ik durf dat wel Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Maar ook voor jou zijn nederlandse onbereikbaar, dus haal je maar 1 uit polen. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Das beter dan een lelijk wijf te nemen he Smoocy Ik heb er namelijk een Nederlandsch mokkel voor gedumpt. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |