|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
0 euro Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Niet gekocht dus! Dus ook niet on-topic "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Net binnen gekregen: THE RED CHORD - Clients - CD GOD DETHRONED - The Lair Of The White Worm -LTD.ED. CD+DVD VADER - Reign Forever World - CD VADER - The Beast - LP MONSTROSITY - Rise To Power - CD Daar kom ik de dag wel mee door |
|
Lividity - Used, Abused And Left For Dead Hymir - Perish Khanate - Things Viral Lang leve opa en oma's met platenbonnen. |
|
Antimatter - Leaving eden Promo's: The Chariot - The Fiancee Our impact will be felt - A tribute to Sick of it all I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
kleertjes met retroprintjes waar ik eigenlijk helemaal geen geld voor heb en haarstiekjes met aardbeitjes^^ |
|
Porcupine Tree - Fear of a Blank Planet Susperia - Cut From Stone En 2 engrish shirts Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
In het kader van "bij vrouwen helpt extreem decadent shoppen tegen verdriet dus waarom zou ik het niet proberen" heb ik een flinke uitspatting gehad vandaag. En wat koop je dan? Kleren natuurlijk: * 2 schitterende zomer kostuums * een berg overhemden * "Floris" van Bommel schoenen En heerlijk decadent uit eten geweest. Voel ik me nu beter? Eventjes. |
|
Pas maa rop met chocola he.. Laatst gekocht: Buskaart.. Wordt tijd voor OV "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) |
|
quote: Maar WAS HET HET WAARD SNAACK!?!?? Hehe. Herkenning.... ik heb een keer "the day after" direct het horloge gekocht wat ik eigenlijk VEEL te teringduur vond geen spijt van gekregen hehe. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Godverdomme nou, ik krijg al een harde als ik aan de fijne stof van mijn Boss kostuum denk! |
|
Smeerpijppie NIW, ik heb gisteren de Samsung 215TW LCD monitor gekocht. Nu ff afwachten wanneer die beunhazen de handel gaan versturen en dan kan ik naar 21" pracht en praal staren "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Yo, ik hoor graag wat je ervan vindt, inzake gamen en vooral video! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ja komt voor elkaar, dat zal ik t.z.t. even melden "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Boss overhemd. |
|
Hatsekiedee, de kooplust gaat maar door deze maand. Cynic - Focus Marduk - Rom 5:12 Mayhem - Ordo Ad Chao Shining - V Halmstad Nu nog volgende week of zo de nieuwe Dimmu en ik ben weer helemaal bij Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Die moet ik binnenkort ook nog eens halen, wist niet dat ze al uit waren, trouwens. |
|
Ik ook niet, zag bij de displeased "OP VOORRAAD" erbij staan dus ja, hatsaa Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Toxik - World Circus Damn wat een wereld plaat |
|
quote: Zenial |
|
Products 1 x MANES - "(view)" 7.99EUR 1 x Manes - "Vilosophe" 8.99EUR 1 x CONTROL HUMAN DELETE - "Terminal World Perspective" - CD 10.99EUR Sub-Total: 27.97EUR Priority Airmail (Shipping to): 3.20EUR Total: 31.17EUR Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Altijd vervelend he, dat je dan zoiets ondermaats erbij moet nemen om niet een belachelijke bak verzendkosten te betalen! |
|
Een bosje witte en 2 bosjes rood/gele tulpen. Die laten verwerken tot 1 mooie bos bloemies Staat er een vent achter mij beetje mee te loeren, zegt die.. ik wil dat ook, precies hetzelfde. Want dat is goedkoper dan die andere bos bloemen. Zocht vast wat leuks voor zijn vrouw ofzo |
|
Goedmaakbosje Godver, Burning Witch weer aan mijn neus voorbij hopelijk komt die rerelease van Southern Lord snel ... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |