|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Graspop 2007 kaartje voor 3 dagen Hókenman ook ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Mooi ondergoed + sokken van CK en Boss. Zo decadent als de pleuris, maar fuck it. Je leeft maar 1 keer. |
|
Kattenvoer, 750ML sambal badjak extra heet, Dolce & Gabbana Masculine 100 ML |
|
Nieuwe Marduk, Porcupine Tree en Mayhem. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:jij ook al. Only pelle pelle is real !!! Fuck the world and fuck you |
|
Decadent sucks, koop dan goeie shit, zoals de Goatsnake/Burning Witch split! BROEMMM |
|
quote: Sowiso moet/kan/en vooral mag je natuurlijk weer op Waifenjacht dude "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Hehe, subtiel. Zijn relatie, die elf jaar duurde als ik het goed onthouden heb, is sinds enkele dagen over.. zal me verbazen als Snaack nu al aan andere vrouwen denkt. Kutzooi trouwens Snaack, succes ermee. [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 20-04-2007 21:20] |
|
quote:+1 Fuck the world and fuck you |
|
wtf :| damn, sterkte snaackie Je moeder. |
|
en dat in het koop tipoc... ik haalde een paar wittte converse. Suck my piss |
|
Nieuw Amon Amarth shirt.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
en? signature |
|
Een paar blauwe zippers Een paar Converse teenslippers Een nieuwe linnen broek, met streepjes Kuifje in de nieuwe wereld (roman) Een lamp voor in de huiskamer Een lamp voor bij mijn troon Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:en wat? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: en wat is het verdict? signature |
|
Heel erg goed, maar ik kende de muziek al natuurlijk Artwork en verpakkingen zijn ook erg te pruimen, die Mayhem kwam in een metalen hoes Allebei releases zijn overigens gemaakt door http://www.trineogkim.no/ [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 21-04-2007 18:04] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Thurisaz - Circadian Rythm Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Sinds wanneer zijn strips romans? |
|
quote: Er staat tussen haakjes roman achter omdat het een roman is en geen strip, wat bij kuifje te verwachten is. Bijdehandje. Edit: Linkje werkt niet. Hoe dan ook, het is een roman, en géén strip. [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 21-04-2007 18:43] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Geeft niets dat het linkje niet werkt. Ik geloof je op je woord. |
|
Graspop ticketje voor de 3 dagen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Poison the well - Versions Finntroll - Ur Jordens Djup I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |