|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Net besteld. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: 17 eurie maar, www.bodyenfitshop.nl "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Een elektrische grasmaaier! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Hell yeah LAWNMOWERDEATH MWUAHAHAHAHAHA |
|
quote: Hahaha, fantastische band!!! You wish you never been on Satans trampoline!!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Ik wil mijn grastrimmer nog met prikkel/staaldraad uitrusten ... |
|
quote: Ik ga hem afstellen dat hij heel langzaam maait, dan heb ik een doommowner! Lets fuckin' Doommown!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Bene there done that, alleen het is gras is niet zo onder de indruk daarvan ... alleen doordat de grasmaaier zo traag over het gras gaat sterft het door gebrek aan zonlicht [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 31-05-2007 15:57] |
|
quote: Ehmszzz, dan moet ik maar wat anders verzinnen.... anders is grasmaaien ook maar zo gewoontjes. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Flamethrower |
|
Ook niet goed voor het gras, echter geeft het wel een net dat beetje extra! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Hey ... ben je wel uniek in de straat! |
|
Dat ben ik al "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Maar deze keer niet vanwege de herrie! |
|
Hoezo offtopic SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Het is meer mijn bijzonder mooie uiterlijk, die mooie ogen die sterke uitstraling, en niet te vergeten.... mijn mooie kontje "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Wakker worden, Staalman, wakker worden! |
|
quote: Oke, zeikerd... On topic: LELIJK!!!!!!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ontbijt : big mac menu met fritessaus en cola en mcchicken |
|
|
|
Een shitload aan boodschappen. |
|
Aangezien ik naar een andere baas ga een ander mob nummer.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Stuur em effe door dan, anders heb ik alleen je ouwe straks... spelfout weggehaald... |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |