|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehehe, mijn mp3 spelert kan maar 512 mb aan, die staat ook nooit vol. En ik heb speciaal een radio/koptelefoon erbij gehaald. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Binnenwater spelfout weggehaald... |
|
quote: Ga je dan vissen met krulvliegen? :') |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
Geinponem. |
|
|
Keristus, wat een niveau weer. Ja, ik ga (krul)vliegvissen spelfout weggehaald... |
|
The way to catch flying fish! |
|
mayhem - ab chao blabla, best kut zo na een keer of 6 luisteren dimmu - tja de verpakking is wel oke, muziek ben ik nog niet helemaal over uit megadeth - wel een stuk beter dan alles na rust in peace maar mocht van mij wel een paar nummers korter duren In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Daar gaat je geld! |
|
we gaan natuurlijk niet een incomplete verzameling lopen hebben.... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Vanzelfsprekend niet ... principes zijn er om onredelijk te zijn |
|
Lunar Aurora - Zyklus CD Lunar Aurora - Mond CD |
|
Een ledere bank bij Shits en Sjofels... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:En DAT zonder je vakantiegeld dus wat loop je in godsnaam te kankeren man. Fuck the world and fuck you |
|
quote: 2 inkomens FTW [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 28-05-2007 15:53] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
|
Besteld: |
|
quote: Nee die dan weer niet... |
|
quote: Op zich best leuk, lekker eenvoudig model, maar ik heb altijd zo'n moeite met merkjes. Ik accepteer namelijk geen reclame op mijn kleding tenzij ik daar voor betaald wordt. Moet ik misschien toch maar mijn eigen kledinglijn beginnen... |
|
Shikari / Louise Cyphre split 9" Zomaar opeens tegengekomen ^^ |
|
quote: +1 en een fields of rock kaartje ook Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: welke dag ga je? van t weekend: masterplan - MK II Demons and Wizards Russel Allen & Jorn Lande - The Revenge en een hele grote pot snoepjes "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
besteld: Amon Amarth - Wrath Of The Norsemen (DVD) Deicide - The Stench of Redemption (Limited Edition) I - Between Two Worlds (Limited Edition) Verlekkerd op dood metaal |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |