|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gekocht: 1 Zildjian K custom 20" ride (2e hands) te koop: 1 Zildjian Z Custom power ride |
|
Empyrium - A Retrospective Lunar Aurora - Weltengänger |
|
Mütiilation - Vampires of Black Imperial Blood CD (Drakkar Vinland editie) |
|
My Dying Bride - Like Gods of Sun shirt Opeth - Orchid |
|
Dolorian - Voidwards Enslaved - Ruun Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
sportschoentjes eindelijk m'n in keeping secrets of silent earth: 3 van coheed and cambria binnen |
|
2 nieuwe legerbroeken en een pakje zware Van Nelle ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Hoe is dat ding. En hoe is de CD die erbij zit? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Omdat ze het erg goed hebben gedaan dit voetbal jaar. Ik gun het Vangaal iig niet maar wel de spelers. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Maar waarom gun je het Van gaal niet ? gezeik altijd... Fuck the world and fuck you |
|
quote: Zie het Darkthrone topic ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
jack 2 broeken polo'tje |
|
quote: Ja? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Wat een hoer ben jij ook he, waar heeft FRNK je gekocht dan? |
|
ja, Jack, pwn3d! ok, het was een jack, geen jack, en ook geen jack (d.) |
|
2 koeienprint hangmatjes voor aan den verwarmingsding, voor die katten hier. En boodskappies voor ovenschotel. |
|
quote: Wibra, in de euro bak. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:kun je beter muizenprint doen, dan komen ze dr nog es op af |
|
quote: Frnk heeft ook altijd alle geluk |
|
quote: En die is vandaag bezorgd. Vet ding, maar ik voel me wel een lul, aangezien ik nog niet echt weet hoe het ding werkt. Mijn vorige toestel was echt een 'alléén bellen' ding, en dit is meer een draagbare camera, mp3-speler en organizer die toevallig ook nog kan bellen. Ik kom er wel uit. :') |
|
quote: Met korting zelfs. 't Was de laatste ook nog es! Dikke hype nu hoor, maar ik denk dat je net te laat bent, MediaMarkt schijnt ze ook niet meer te hebben.. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 09-05-2007 18:54] |
|
quote: Maar als FRNK over een uur nog niet weet waar de baterijen in moeten is marktplaats een advertentie rijker. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Godver! Had ik hem maar gekocht toen hij bij de Action lag, gemiste kans man! Balen! Zelfs de Carnals hebben zo eentje en nu ik dus niet. |
|
quote: Joah, maar die batterijen die er bij zaten waren wel klote... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |