![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat voor een vriendje? Against God and Government ![]() |
|
Al die homo's die zeiken over wel of geen bandshirts ![]() En haar ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Alleen hc band shirts zijn gaaf, bijvoorbeeld de mijne. Oh wacht. ik heb er maar 1. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Je hebt ook een beetje triest lang haar ja ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
helemaal niet. ik heb haar ja maar echt lang is t niet. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
OT: Vanochtend Masterpiece-05 van de TPG gekregen. Uber Megatron in da house ![]() Van de week mee naar de zaak want al mijn collega's willen het ding zien ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
patser. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Mijn Megatron is groter dan die van jou ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
ik heb niet eens een megatron ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Je vergeet Selvmord van Vond one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Nieuw douche gordijn: ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Morgen bestellen: ![]() The trend is dead. ![]() |
|
quote: Ja en jij vast vet ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: o goed man... ik wist niet of ik die had gekocht of misschien die t-rex dvd.... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote: hehe gaaf, dan douche je gelijk 's ochtends met een blij hoofd ![]() Je moeder. ![]() |
|
Ik word er anders flink chagrijnig van ![]() ![]() |
|
nee man, vet gaaf :D Je moeder. ![]() |
|
Haha mijn eigen prive strand ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Lekker in je badkamer onder de TL-lamp zitten ![]() ![]() |
|
+1 ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Met zon douchegordijn zou ik ook schelpjes aan de muur plakken ![]() ![]() |
|
dvd van GWAR - Blood, bath and beyond ![]() |
|
quote: waneer kom je? Het is de lichtinval ;') ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |