|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: 2 patches. 1 met een knaap + gun die posed met een zieke helm en logo. 2e is een zieke wizard die een bong heeft + logo. |
|
Mortal Kombat voor de Sega Megadrive voor 4 euro. Verder een paar cd's en tshirt van Gorgoroth, waaronder de nieuwste. Demo van Veles. |
|
quote: Nee tot nu toe had ik alleen Tyranny of Souls en een 'Best of' dubbel-CD. |
|
quote: Hij is erg gaaf idd! Het is de lichtinval ;') |
|
Vet Onslaught shirt vant vrouwtje gehad maandag spelfout weggehaald... |
|
Volksweerbaarheid - Groeven in Zwart Vinyl Death in June - She Said Destroy 7" She Said Destroy in Black New York |
|
quote: Vet! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Sonic Riders (Gamecube) After Forever - After Forever (Ltd. edition) Fort Alpha: Seizoen 1 (3DVD box) Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
chips, popcorn und drinken.. |
|
Besteld bij Van-BGR: Sieghetnar - Verfallen und Verendet Thorngoth - Thelema Of Destruction Verdunkeln - Einblick In Den Qualenfall Drastus - Roars From the Old Serpent's Paradise (12") Van de week overgekocht van een ZMer: Amorphis - Tales from the Thousand Lakes Elend - Leçons de Ténèbres Elend - Les Ténèbres du Dehors En vandaag of morgen waarschijnlijk op de deurmat: Menhir - Hildebrandslied (A5) Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
enfocus instant pdf In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
? poedervormige software? |
|
ja zoiets... software om pdfs te certificeren... in simpele taal: een programmatje dat tjekt of de gemaakte pdf foutloos is en er dan een digitaal certificaatje aanhangt waaruit je kunt aflezen met welk profiel de pd is gemaakt In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
10 x mijn eigen album + 'De Ware Hond' van Lugubrum geruild gekregen van Verval [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 03-05-2007 16:30] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
voor een dubbelsurroundeffect.... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Sabbat - Dreamweaver Sabbat - History of a Time to Come |
|
quote: Waar heb je die vandaan????? Zoek me de tyfus daarnaar Net ontvangen Turisas- The Varangian Way Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:Op marktplaats, rerelease. |
|
Staat er nog 1 te koop. Maar ff geboden Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Alleen jammer dat'ie de 'gratis andere cd' niet mee stuurde, daar deed ik het uiteindelijk voor. |
|
voor een tientje vind ik het ook wel goed... Zat alleen wel te twijfelen tussen de vinyl en cd Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Gordijnen, roedes, lampen etc. Ikea FTW! |
|
quote: Al een Familycard??? Had ff een brul gegeven, dan hadden we met de auto kunnen gaan. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ik ben nu ook met de auto gegaan, maar thnx 4 ze offer En zo'n kaart heb ik niet.. Dat gaat me wel erg ver I guess |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |