|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
vond je die thriving on carnage nog wat ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Thx! Persoonlijk vind ik het klinische wel meevallen. Ik heb er juist wat meer donkere kleren in gebracht (ik had tot voor kort een hele lichte salon tafel en een wit hangdressoir etc. Nu allemaal ongeveer de kleur van de tafel op de foto. Gek ding op tafel is denk ik een fruitschaal in de vorm van een visgraat. Ik gebruik hem echter puur decoratief |
|
quote: nog niet gehoord, eens opzetten nu edit: eerste nummer is iig al donders vet [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 27-04-2007 19:58] Je moeder. |
|
hehehe, mooi te horen dat je meuk bevalt knul, ik zal die shit van Drogheda voor je opzoeken zal je wel bevallen hahahaha Fuck the world and fuck you |
|
Drogheda is de baas. Suck my piss |
|
quote:je kent het ? welke vind je het gaafst ? Fuck the world and fuck you |
|
Net tinnetjes verf om broeken zwart te maken, pakje sigaeretten (niet voor mezelf), zakje wiet (niet voor mezelf) en 2 staatsloten. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ja! ik heb er maar een, *gaat zoeken naar titel* edit; geen album split met Morticite en volgens mij nog wat ik niet ksn vinden ff nu/ [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 27-04-2007 20:40] Suck my piss |
|
quote:misschien heb ik nog wat zooi van ze te koop hehehe. interesse ? 3 euro t stuk mocht ik nog wat hebben. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Sure! edit;als kranie niet al voor was. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 27-04-2007 20:41] Suck my piss |
|
quote:ok, je hoort het zondag, dan heb ik tijd om wat te zoeken. Fuck the world and fuck you |
|
Suck my piss |
|
quote: niet geïnteresseerd in een agathocles shirt? signature |
|
s? maybe! Je moeder. |
|
Neurosis - Souls at Zero/Enemy of the Sun 2cd 11 euro Ebay heerst |
|
Anaal Nathrakh - Eschaton Bowel Stew - Mondo Morbo Comeback Kid - Broadcasting Earth - Earth 2 S.M.E.S. - Gory Gory Halleluja The Locust - New Erections Tumour - warriors of the wasteland Tumour - Anatropic Nephrolithotomy De wereld gaat naar de klote......Fijn om te weten, nog fijner om mee te maken. |
|
Dimmu Borgir - In Sorte Diaboli Mayhem - Ordo Ad Chao Marduk - ROM 5:12 The Ruins of Beverast - Unlock the Shrine Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Hehe, verander die laatste in de nieuwe plaat van After Forever en je hebt de bestelling die ik deze week ga plaatsen Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Hehe, koop die laatste ook maar. Persoonlijk vind ik het 1 van de beste black metal platen die ik ooit gehoord heb. Faustian Spirit of the Earth |
|
Municipal Waste - Waste 'em all/Tango and Thrash tape yeah Suck my piss |
|
Sieghetnar - Verfallen und Verendet Thorngoth - Thelema Of Destruction Verdunkeln - Einblick In Den Qualenfall |
|
2 doosjes aarbeien zakje champignons Ipanema sandalen Die spiraal is het touwtje voor om de enkel heen te wikkelen. |
|
2 nike joggingbroeken en nike sokken. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Jane heeft (uiteraard) wat huisraad meegenomen, dus ik heb net o.a. nieuw bestek, glazen, een mooie pedaalemmer en nog wat zooi gekocht om alles weer compleet te hebben. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |