|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:net of jij zo lekker metal bent. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Het ging dan ook over 'gezellig', niet over 'metal'. En ik ben natuurlijk hartstikke gezellig! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Je bent toevallig op CU2 ook actief (nou ja, ingeschreven) onder de naam Helnorsk? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Heeft ze 2 accounts dan??? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: MF is saai tegenmwoordig hé? Hier is et veul gezelliger |
|
quote:net wakker zeker, spekkie ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: haha was ik al helemaal vergeten. K heb eens op een luie middag een hele foute zogenaamd truie cu2 in elkaar geflanst..en nooit echt meer wat mee gedaan.. ik heb ooit nog wel een account gehad, weet niet eens meer onder welke naam, maar die heb ik al jaren niet gebruikt. |
|
quote: Als je je profiel daar maar niet verwijdert... Anders heb ik weer een vriendje minder... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
@ Helnorsk: Heeft die gast die steeds op de camping riep het nog overleefd?? Heb hem niet meer gezien na 22:00.. Het is de lichtinval ;') |
|
quote: no idea! ben allang blij dat ik t zelf overleefd heb, haha. En dat ik niet moet werken vandaag. Je had trouwens wel gelijk over MF vs ZM, t is hier veel levendiger! |
|
quote: Nee.. Ik ben een gewoon hard werkende man, geen luie flikker zoals jij Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:Alleen jammer dat het hier nooit serieus is. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Van mijn salaris zou jij ook lui worden. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Jawel hoor, jou afzeiken is een heule serieuze aangelegenheid |
|
quote:Ik begin je steeds meer te mogen jenje. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Hmm, something is going terribly wrong here ... |
|
quote:Nee man valt best mee. Fuck the world and fuck you |
|
Wat een liefde ja |
|
quote:Lentekriebels. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: MF heeft zijn tijd gehad! ZM leeft voort! [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 01-05-2007 13:59] Het is de lichtinval ;') |
|
quote:Hier! Een kast om uit te komen! |
|
quote:Dan moet ik eerst in een kast zien te komen, heb jij er 1 waar ik in pas ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ikea al geprobeerd? Het is de lichtinval ;') |
|
quote:Ach, een beetje diepe kast is er vast wel .. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |