|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: nah, zal ik mijn rol als reserve-belg dan maar vervullen?! : Welkom! [again] Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
mmhhmm, nou ja, +1 dan maar Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik heb het liever niet eigenlijk. |
|
quote: Hier distantieer ik mij van |
|
quote: Niet van die moeilijke woorden gebruiken, mental zit hier ook. |
|
We hebben een S Fuck the world and fuck you |
|
quote:Moet die honkbalknuppel weer uit het vet gehaald worden ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ook een goeie dag verder... En dank je x2 Krulspeld And if we had only known it would last forever, we'd held hands, and let the snow bury us together. |
|
quote: pff.. en ik net blij dat ik niet meer genegeerd werd haha iets te voorbarig dus Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
quote:Humor dude, en nog Hollandse ook. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Een beetje namens de reserve-Belgen spreken jij. Hoe durf je |
|
quote: Oei, ik heb nu al zin in Walls Of Jericho |
|
quote:Tender rondgooien in de pit Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik lees dit forum al 1.5 jaar, denk je dat ik het serieus nam And if we had only known it would last forever, we'd held hands, and let the snow bury us together. |
|
quote: Succes! @ Belg: Wat voor metal luister je? |
|
quote: oew sorry, dat was de ex-limburger in mij die naar boven kwam Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
quote: niet nieuwsgierig ofzo, maar euh.. waaarom nu dan 'ineens' aanmelden? Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
quote: Hoewel deze vraag niet aan mij gericht is: Ik heb hier ook een tijd mee zitten lezen, dan weet je een beetje aan wie je wat hebt enzo. Dan schrik je ook minder van mental. |
|
quote:Nou ja zeg. Fuck the world and fuck you |
|
quote: |
|
Omdat ik het druk had met andere dingen (lees: lui zijn) Maar heb nu overdag toch niets te doen dus, dan maar eens wat actiever zijn hier (of worden). Ik vond ZM altijd al een toffe site @ Tender: Folk/(pagan, viking enz) Black Death Doom Voor de rest hou ik ook van meer atmosferische muziek, (neo-)folk, klassiek etc. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik veel te weinig van metal afweet, en dus wil ik wat meer bijleren (of toch interessante bands te ontdekken). And if we had only known it would last forever, we'd held hands, and let the snow bury us together. |
|
quote: dat was ook niet vervelend bedoeld. heb zelf een maandje mee lopen lezen en me afgelopen week pas aangemeld meer om erachter te komen of het wel interessant voor mij was. ben niet zo thuis in de muziek [des te meer reden voor mij om me aan te melden, zo leer ik nog wat kennen ] haha maar ik had een heel ander beeld van mental dan dat ik nu heb, geen idee welke 'klopt' Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
Dat weet (bijna) niemand. En bij de 'search' gewoon alle topics die ik heb geopend opzoeken, dan leer je vanzelf meer goede dingen kennen. |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |