|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jaa ik moet natuurlijk wel eerst horen of iets goed is voordat ik het ga kopen he ben nog niet rijk genoeg om alles te kopen waar ik over hoor |
|
quote:Maar ik hou van je hoor ! Fuck the world and fuck you |
|
quote:Word ze daar rijker van? |
|
quote:Wel in de liefde. voor geld moet ze bij Dagobert Chelman zijn. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Pas op heur, zwarte ruk godinnetje www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Liever liefde dan geld! |
|
quote:Kijk, met jou kan ik praten, welkom, meisje. Fuck the world and fuck you |
|
Nu nog haar op d'r rug en ze is Mental's ideaalvrouw! |
|
quote:wat moet ik met een vrouw ? jij bent mijn ideaal ! Fuck the world and fuck you |
|
Tja, maar mij krijg je niet! |
|
quote:wacht maar, ooit wel ! al moet je ervoor in je graf liggen. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Project van Bill Laswel dacht ik. Met veel gave gast muzikanten zoals Bootsy Collins en Buckethead. |
|
quote: Pffffffff, allang gehad www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote:heb je hem ook pijn gedaan met dat enorme derde been van je ? Fuck the world and fuck you |
|
quote:Kriebelde een beetje ... |
|
quote: Nice, es opzoeken |
|
quote: Ga je nu ALWEER vreemd Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Jij was er heel de avond niet, moet je maar niet steeds overwerken, dan krijg je dat. Fuck the world and fuck you |
|
'Overwerken' ja. Hij gaat gewoon vreemd. |
|
Hatelijk welkom @ nieuwe kneusjes Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:Jij zit echt niet aan de cola, jij ! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nee ..maar nieuwelingen mogen nog geen alcoholhoudende consumpties nuttigen Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Jij wil die gold card toch kunnen gebruiken niet? Slet ! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:En het is ondertussen een beetje waterig weer buiten, dus wees verstandig, gebruik de topics die je gebruiken wilt voor whatever it is you're trying to do here... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |