|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: hehe k ben precies een dag ouder kerstkindjes ftw!@# ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
quote: Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
waar zijn al die chickanas de laatste tijd eigenlijk ... http://www.cultesdesgoules.nl.nu/ http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2521645 http://www.myspace.com/cultesdesgoulesnlnu |
|
quote: de euniche bedoel je zeker.... [Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 11-06-2007 19:27] In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote:gebruik eens niet zulke dure woorden, ik ben maar een heftruck chauffeur ja!!! Fuck the world and fuck you |
|
vent zonder ballen.... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Dikke van Dale vind dat woord niet eens. Moet je nagaan. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: je hebt gelijk mental, je word oud! euniche = toch een je-weet-wel-kater-mens-ding?? Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
quote: that's what i meant! [had je post nog niet gelezen] Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
Eunuch is het dus.... |
|
U hebt gezocht op Eunuch: RESULTAAT (maximaal 20 woorden) eu·nuch (de ~ (m.), ~en) 1 gecastreerde harembewaker => haremwachter SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
|
|
Ik mis hier wel meer, btw. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 11-06-2007 19:36] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: véél meer Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
Goedenavond mooie dames en mannelijke mannen, hier is Ewigkeit die nimmer word verbannen. Aangezien zij altijd een leuke bijdrage schenkt, aan het forum en te nooit niet iemand krenkt. Wow, wat een prachtig...Sinterklaasgedicht. Welnu lieve kinderen, stel ik mezelf even voor. Ik ben Ewigkeit, of ook wel Evelyn. Langzamerhand zul je steeds meer over mij te weten komen, nu nog effe niet. Dus sluit je monds voor eens en altijd, want van woorden krijg je spijt! Ich bin alleine doch nicht allein, ich kann mit mir zusammen sein. |
|
en poetry is je hobby? Je moeder. |
|
Ehr Ja. OMG ^^ |
|
quote: Ik ook? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Lekker, MMayo dr zus heeft zich eindelijk gemeld. Fuck the world and fuck you |
|
Mental met carnaval? |
|
quote: Jazeker, zelfs jij. Je ziet toch hoe ik speciaal naar jou gluur vanonder mijn brillenglazen...? Ich bin alleine doch nicht allein, ich kann mit mir zusammen sein. |
|
quote: Vanboven.... |
|
quote: Belhamel, ik had je vader kunnen zijn! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |