|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
25 posts en je sterft signature |
|
quote: holee! |
|
De nicknames worden steeds creatiever hier |
|
quote: Lord Belial Het clipje doet me wel een beetje denken aan het clipje van Immortal - Call of the Wintermoon maar dan zonder puntmuts Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Yeah [H] Dat was ook de bedoeling.. dan hebben we het dus goed gedaan. Is erbrechen ene waardige abbath kopie? Met haar skinny jeans |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Lord geitekop lol signature |
|
quote: Ze moeten wel nog leren vuur spuwen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: En rennen met een gitaar zonder snoer, das ook best lastig. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: idd, heel erg lastig Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Kunnen ze niet deze clip doen? Dat stuk met het heuveltje afrennen! http://www.youtube.com/watch?v=9aZcgMmxHxw Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
ons slaughtelia [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 02-05-2007 20:49] signature |
|
Ow, doen ze een clip na op aanvraag. *Pieker* “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Junkie xl? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Je moet meer dan de eerste 3 secondes kijken, ongeduldigerd! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Zoooo lang? Daar heb ik helemaal geen geduld voor. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Dan zie je ook nooit die vliegende draak in Hypnos avatar. Als je je daar 30 seconden op concentreert zie je die opeens, heel raar. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Pffff, een draak. Kijk maar eens 30 seconden naar mijn avatar, je weet niet wat je ziet! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Ik zie er ook geen brood in... Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
next! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Just bow to me faithfully Bow to me splendidly “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Als ik 30 seconden naar jouw avatar kijk zie ik Rouwend in de mist zonder t-shirt! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Dat zegt meer over jouw gedachtengang dan over mijn avatar. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: En een zwerm negers midden in de nacht met hun monden dicht en hun ogen gesloten Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |