|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zie je nu wel dat onze sensoren het bij het juiste eind hadden? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Zat jij niet altijd op Metalfan? Edit: weggepest? Op dezelfde manier? Welkom n00b! [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 14-05-2007 14:48] Bruce Banner |
|
quote: Nee hoor...het was iets tussen Tokus en mij wat het tot een einde bracht. Het is de lichtinval ;') |
|
Gegroet, Z-emmers! Ik wou even van de gelegenheid gebruik maken om jullie alvast even te waarschuwen dat Foggy Hereafternoon binnenkort een E.P. gaat uitbrengen en natuurlijk willen jullie die allemaal hebben omdat dit beter gaat worden dan alles wat jullie ooit eerder hebben gehoord. Eindelijk een band waarbij alle leden verstand van muziek hebben en deze kennis ook willen gebruiken om niet alleen hun eigen genialiteit te vereeuwigen maar ook om het publiek een enorm plezier te doen. |
|
Juist! |
|
Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
De forum-grapjurk heeft zichzelf ook meteen ontmaskerd. Bedankt voor het warme welkom. |
|
open sollicitatie naar mistymourningII? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Maar heiden is niet grappig, hij is serieus. |
|
woei, nieuw vleesch. You suck and that's sad |
|
@Heer Kanker; Niks te danken. [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 14-05-2007 14:55] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Toch bedankt Heiden, je aandacht zal in de loop der tijd waarschijnlijk nog wel worden uitgebreid met andere vormen van aandacht. Te weten "positieve". Wacht maar tot de E.P. "Blätter" op je deurmat valt! |
|
Dan kan ik net zo goed mijn subtitle weer terugzetten nu ik toch ontmaskerd ben. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Bah, het mag niet , ik doe het gewoon, fuck everyone, ik ben in een opstandige bui. STERRRRRRRRRRRRFF!!! Fuck the world and fuck you |
|
erm deenk. You suck and that's sad |
|
quote: Assertieveling |
|
quote:zm-banwish? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Laat die jongen toch lekker zieken, we leven in een vrij land, godverdomme! Toch? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:och, ik ben gewoon opstandig, ik heb zin in een rel. Fuck the world and fuck you |
|
quote:hoi. Fuck the world and fuck you |
|
quote:van mij mag hij, maar het wordt zo saai als hij een dagje gebanned wordt. heb ik niemand meer om op af te geven en het daarna weer goed te maken er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote:het wordt wel langer, ik heb mijn 1daagse ban waarschuwingen enzo al te pakken, hehe. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Gedraag je, belhamel, schavuit. Godver! |
|
quote: Goedmaaksex is altijd de beste, hé? Dat maakt het de ruzies altijd meer dan waard. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |