|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wishful thinking, Jenjinnetje? |
|
Welkom en krijg tyfus... Het is de lichtinval ;') |
|
Het liefdevolle welkomstcommitee En voor LostSoul zowaar een hete ontvangst |
|
quote: Er is ook een geinige Poolse deathmetal band die Lost Soul heet. Welkom. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
ik ben alanis, en als ik een meisje was geweest, hadden mijn ouders mij ook alanis genoemd oh, shit, ik ben een meisje ik kwam hier zo ineens aanwaaien, ns kiek'n wat de metaalzooi ervan bakt roll moet rocken |
|
Meisjes moeten toch allang op bed liggen! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Zullen we een keer gaan rugby`en dan? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
is goed hoor en dit meisje is al 30 en kan al heel goed zelf bepalen wanneer ze gaat maffen roll moet rocken |
|
0wned! |
|
Welnee, blij juist. 30'ers zijn meer dan welkom op dit forum. Al dat gezeik van die jongelui! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
ik wist dat het een grapje was ik ben alleen zo'n metalhead in de zin van jullie metal.. maar dat mag de pret niet drukken roll moet rocken |
|
Precies, niet meer 'hoe knijp jij je puistjes uit' maar meer 'hoe heb jij je rollator gepimped'.... |
|
die rollator heb ik net laten opvoeren ja http://www.corporatefocus.nl/uploaded_images/rollator-752199.jpg roll moet rocken |
|
Hallo nieuwerds! |
|
quote:+1 What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Welcoooooooooooooooooooome! |
|
quote: Hoi www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Welkom verbannelingen Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Welkom noobs, en dat jullie maar een ernstige ziekte krijgen en alles. The usual. Maar niet dodelijk natuurlijk. @Diger: Durf je nu alleen nog met meisjes te spelen @BRG: Het is 'hallo'. Leer dat nu eens Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: En terecht! Weest welkom! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: het leven is toch al dodelijk roll moet rocken |
|
Niet dodelijk genoeg. Anders was de 30+ gang hier niet zo groot Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Dat blijft jammer ja. Fuck the world and fuck you |
|
power to the old farts!! roll moet rocken |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |