![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wishful thinking, Jenjinnetje? ![]() |
|
Welkom en krijg tyfus... Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Het liefdevolle welkomstcommitee ![]() En voor LostSoul zowaar een hete ontvangst ![]() ![]() |
|
quote: Er is ook een geinige Poolse deathmetal band die Lost Soul heet. Welkom. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
ik ben alanis, en als ik een meisje was geweest, hadden mijn ouders mij ook alanis genoemd oh, shit, ik ben een meisje ![]() ik kwam hier zo ineens aanwaaien, ns kiek'n wat de metaalzooi ervan bakt ![]() roll moet rocken ![]() |
|
Meisjes moeten toch allang op bed liggen! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Zullen we een keer gaan rugby`en dan? ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
is goed hoor ![]() en dit meisje is al 30 en kan al heel goed zelf bepalen wanneer ze gaat maffen ![]() roll moet rocken ![]() |
|
0wned! ![]() |
|
Welnee, blij juist. 30'ers zijn meer dan welkom op dit forum. Al dat gezeik van die jongelui! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
ik wist dat het een grapje was ![]() ik ben alleen zo'n metalhead in de zin van jullie metal.. maar dat mag de pret niet drukken roll moet rocken ![]() |
|
Precies, niet meer 'hoe knijp jij je puistjes uit' maar meer 'hoe heb jij je rollator gepimped'.... ![]() |
|
die rollator heb ik net laten opvoeren ja http://www.corporatefocus.nl/uploaded_images/rollator-752199.jpg roll moet rocken ![]() |
|
Hallo nieuwerds! ![]() |
|
quote:+1 What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Welcoooooooooooooooooooome! ![]() ![]() |
|
quote: Hoi ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Welkom verbannelingen ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Welkom noobs, en dat jullie maar een ernstige ziekte krijgen en alles. The usual. Maar niet dodelijk natuurlijk. @Diger: Durf je nu alleen nog met meisjes te spelen ![]() @BRG: Het is 'hallo'. Leer dat nu eens ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: En terecht! Weest welkom! ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: het leven is toch al dodelijk ![]() roll moet rocken ![]() |
|
Niet dodelijk genoeg. Anders was de 30+ gang hier niet zo groot ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote:Dat blijft jammer ja. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
power to the old farts!! ![]() ![]() roll moet rocken ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |