Hagal |
|
|
|
|
Posted 07-06-2007 11:31 by Hagal |
|
|
quote: Op 6 juni 2007 12:37 schreef Arno1975 het volgende:
Hoi allemaal ik ben nieuw hier.
Mijn naam is Arno, kom uit Oss (NB en ben 31 jaar oud. Ik woon samen en werk als Ingenieur en nog wat bij als fitness instructeur.
Mijn liefde voor metal is geboren toen ik her en der van die gave t-shirts van Iron Maiden zag. Als kleine jongen was ik altijd nieuwsgierig naar en gefascineerd door die tekeningen. Dus toen ik op mijn 13e de VHS-tape Live After Death in de lokale bibliotheek zag liggen heb ik deze geleend uit nieuwsgierigheid. Het blies mij helemaal weg......Vervolgens een taperecorder naast de TV gezet en het hele concert opgenomen (jaren 80 he) en daarna dit cassette bandje helemaal grijsgedraaid. Sindsdien luister ik naar Metal (en ook wat Rap, maar niet die troep van tegenwoordig op TMF, dat is gewoon een parodie op het hele genre).
Ik kleed me niet metal (o.a. ivm werk) maar verder houd ik van alle aspecten van metal. De muziek, de teksten, de mensen die het luisteren, de sfeer tijdens concerten maar ook verwanten als gotische, macabre, satirische, donkere, melancholische literatuur en films, fantasy en levensvisie.
Helaas ga ik erg weinig naar festivals of concerten bij gebrek aan gelijkgestemde vrienden (die voor top40 gaan of soms erger........).
Verder een lijstje van wat ik zoal graag luister (op rock/metal gebied) :
Metallica, Iron Maiden, Dark Tranquillity, Opeth, Paradise Lost, Ayreon, After Forever, Nightwish, Type O Negative, 30 Seconds To Mars (fout, I know maar o zo goed!!!), the Gathering, Devin Townsend, In Flames, God Dethroned, Volbeat, Children of Bodom, From Autumn To Ashes, Faith No More, Urban Dance Squad, Linkin Park, Pagan's Mind, Symphony X, Dragonforce, Pantera, Riverside, Marillion (met Fish), Dimmu Borgir, Porcupine Tree......
Nou de groeten dan maar he......
wel leuk dat je van alle mensen houdt die naar metal luisteren awh
Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER
|