|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Goh ... |
|
Dus je eet. Gaaf zeg |
|
EY, NIXIE! : Het Knuffel Gedicht Categorie: Writing and Poetry ..> ..> Ziet gij een medemens met tranen in 't gezicht.. Dan is dit uw grote knuffelplicht; Open uw armen, en sluit ze om 'm heen Wacht niet te lang, doe het meteen! Zijn tranen onvindbaar, en ziet gij een lach Knuffel dan ook, want dat mag Open uw armen, zo wijd, zo wijd Want het is knuffelen dat de mensheid verblijd! - Slaughtelia 20 sept. '06 [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 02-05-2007 17:48] |
|
quote: Welkom! |
|
Doei ? Fuck the world and fuck you |
|
Eerst foto posten "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Het is een chicka mental! weaar is je kwijlende muiltje!!! |
|
quote: Luiheid is het oor kussen van god check haar myspace en je ziet haar foto's [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 02-05-2007 18:03] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Ik heb al een chicka Fuck the world and fuck you |
|
This one ain't inflatable .. |
|
quote: Achter welke raam zit ze? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:T is een poolse. die zijn lekkah.lijkt wel wat op die van jou, zelfde soort spek. Fuck the world and fuck you |
|
Goeie keus! Wel jammer dat je er voor moet betalen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Beter goed dan goedkoop Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:moet jij in a way ook knul...je begrijpt me wel. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Gelukkig zijn er ook mensen die geen idee hebben wat die afkortingen zijn Of ben ik weer oud nu? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Aha...maar dat weet je niet....wat dacht je van vrijgevige schoonouders met veel contacten en een goedlopend bedrijf? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Dat heb jij helaas voor op mij. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Als je de chicks niet op looks kunt uitzoeken dan hier maar op? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
lol |
|
al gaat het natuurlijk niet alleen om de looks he? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Je weet toch dat het alleen om geld gaat, jongen. sterker, ik denk dat Chel en zijn vrouw niet eens neuken, maar geld tellen in bed,want alleen daar vinden ze plezier in. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ze is zelfs op de foto geweest met Aragorn! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
http://www.youtube.com/watch?v=72bCZ4UjHmM XD krieg... dit zijn Erbrechen und Ich op een duustre dag im Gelderland. Ola! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |