|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
danke vor die blume! Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
quote: *ouch* Bruce Banner |
|
Weer een duitser? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
nee, nouja.. ach.. limbo? Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
Ooow, da's ook al een beetje buitenland. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
precies, maar nog altijd beter dan een duitser! Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
Nou... Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Ahum, alles is beter als een dUITSER. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
hehe zijn we het daar over eens Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
zal je over 3 dagen berichten hierover tegen die tijd zal het (mbv telebankieren) overgemaakte geld wel binnen zijn! Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
Internetbankieren ftw! Veel sneller. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
damn.. ik had ff een blond moment.. [toch raar.. brunette en blond van binnen.. vast foutje van moeder natuur!] ik bedoelde dus ook internetbankieren.. Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
Ok. Welkom (voordat mods boos worden voor slowchatten). Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
ThnX! nog boeiende topics waarvan ik MOET weten? Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
Misty Mourning. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
haha behalve die.. Misty Mourning duikt in elk topic zo'n beetje op (al dan niet altijd positief..). Geloof niet dat ik er echt warm van wordt maargoed.. das weer een ander topic [Dit bericht is gewijzigd door Krulspeld op 08-06-2007 20:29] Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
Welkom! |
|
oeh! nog meer ontvangstcomite Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
quote:Ik jullie allebei wel. Wat nu? |
|
Welkom welkom enzovoorts ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Enne Judge M. heb ik dat kussen nodig? Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
Mijn schuilnaam hier is Invidia. Ik ben een vrouwtje. Mijn favo's zijn onderanderen Darkthrone, Celtic Frost, Anorexia Nervosa, Behemoth, Dark Funeral, Marduk, Emperor, Immortal, Mayhem, Anaal Nathrakh, Nargaroth en daarnaast nog vele EBM-projecten. Hoi. |
|
N-vidia?? Why the fuck noem je jezelf naar een grafische kaart! |
|
quote: Ik ben hier de keurslager en een foto is verplicht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |