![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: What did I do? ![]() ![]() |
|
quote: iets met flutbosje ofzo? ![]() Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! ![]() |
|
quote: haha goed dat je het erbij zegt ![]() Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! ![]() |
|
hehehe, ben benieuwd of de toppers volgens jaar bij ons komen, budget zat bij die recepties ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Oh dat. Nou dat was nog best aardig. En nee Mental, ik heb nog geen kloontje aangemaakt voor ZM. ![]() ![]() |
|
quote: als je budget dan toch ruim is, zoek dan iets 'fatsoendelijks'. ik weet niet hoor, tis maar een idee ![]() Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! ![]() |
|
quote: daar heb ik geen kracht meer voor ![]() mwa, marco borsato heeft nu eenmaal contracten bij ons, vorig jaar (toen ik er nog niet werkte) was hij ook al op het algemene personeelsfeest in het gelredome Je moeder. ![]() |
|
quote:Niet ? nou ja, dan is het Chelmans vrouw. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Spannend hoor. Oooooh Marrrrrcoooooooh ![]() ![]() |
|
quote: he! het is best gaaf live! al die zingende collega's in het rood ![]() stiekem kent ook iedereen de teksten ook al vind je het nog zo kut hehe Je moeder. ![]() |
|
[quote]Op 11 juni 2007 22:31 schreef karnivoor het volgende: daar heb ik geen kracht meer voor ![]() ![]() Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! ![]() |
|
Hey, Ben hier ook nieuw, hoewel ik al redelijk lang (lees, anderhalf jaar) elke dag reviews en af en toe de forums lees. Bij deze, gegroet! ![]() And if we had only known it would last forever, we'd held hands, and let the snow bury us together. ![]() |
|
quote: ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Belg? ![]() |
|
quote: Welkom, soortgenoot ![]() Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! ![]() |
|
quote: Sure, Marco is best gaaf.. kan wel zingen ja. Wij hadden Willeke Alberti toevallig hoor.. op personeelsfeest. Nieuwsgierig naar wat ze dit jaar regelen ![]() ![]() |
|
hehe dat soort dingen zijn gaaf ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Gratis bier, who cares anyway ![]() ![]() |
|
quote: lang genoeg drinken en je hoort de muziek nie meer? ![]() Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! ![]() |
|
Tering kunnen die belgen het niet bij dr eigen forums houden ? pfffff. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Ja Hoe raad je het ![]() And if we had only known it would last forever, we'd held hands, and let the snow bury us together. ![]() |
|
![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Probleem mee? And if we had only known it would last forever, we'd held hands, and let the snow bury us together. ![]() |
|
quote: Dan moet je maar afwachten totdat andere Belgen je welkom gaan heten. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |