|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: What did I do? |
|
quote: iets met flutbosje ofzo? Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
quote: haha goed dat je het erbij zegt Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
hehehe, ben benieuwd of de toppers volgens jaar bij ons komen, budget zat bij die recepties Je moeder. |
|
quote: Oh dat. Nou dat was nog best aardig. En nee Mental, ik heb nog geen kloontje aangemaakt voor ZM. |
|
quote: als je budget dan toch ruim is, zoek dan iets 'fatsoendelijks'. ik weet niet hoor, tis maar een idee Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
quote: daar heb ik geen kracht meer voor mwa, marco borsato heeft nu eenmaal contracten bij ons, vorig jaar (toen ik er nog niet werkte) was hij ook al op het algemene personeelsfeest in het gelredome Je moeder. |
|
quote:Niet ? nou ja, dan is het Chelmans vrouw. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Spannend hoor. Oooooh Marrrrrcoooooooh |
|
quote: he! het is best gaaf live! al die zingende collega's in het rood stiekem kent ook iedereen de teksten ook al vind je het nog zo kut hehe Je moeder. |
|
[quote]Op 11 juni 2007 22:31 schreef karnivoor het volgende: daar heb ik geen kracht meer voor zeker ook zo'n t-shirt aangeschaft Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
Hey, Ben hier ook nieuw, hoewel ik al redelijk lang (lees, anderhalf jaar) elke dag reviews en af en toe de forums lees. Bij deze, gegroet! And if we had only known it would last forever, we'd held hands, and let the snow bury us together. |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
quote: Belg? |
|
quote: Welkom, soortgenoot Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
quote: Sure, Marco is best gaaf.. kan wel zingen ja. Wij hadden Willeke Alberti toevallig hoor.. op personeelsfeest. Nieuwsgierig naar wat ze dit jaar regelen |
|
hehe dat soort dingen zijn gaaf Je moeder. |
|
quote: Gratis bier, who cares anyway |
|
quote: lang genoeg drinken en je hoort de muziek nie meer? Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
Tering kunnen die belgen het niet bij dr eigen forums houden ? pfffff. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ja Hoe raad je het And if we had only known it would last forever, we'd held hands, and let the snow bury us together. |
|
Fuck the world and fuck you |
|
quote: Probleem mee? And if we had only known it would last forever, we'd held hands, and let the snow bury us together. |
|
quote: Dan moet je maar afwachten totdat andere Belgen je welkom gaan heten. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |