|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tattoos zijn heel mooi, maar ik zou voor mezelf nooit de juiste tattoo vinden. En.. Het is te 'permanent' en ik word alles direct beu. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Er zijn vaak gasten met een tattoo waarvan ik denk, nou, dat is leuk. maar ik weet zeker dat ik een tattoo na een maand alweer niet leuk/mooi/passend vind. Je zit er toch een tijdje aan vast, zo'n tattoo anders zou het zoiets worden als: maarja, na een maand ben ik 'm dan alweer zat... |
|
Ik ken ook iemand met het Tolkien intialen logo op zijn schouder.. Vind het toch wel erg eh.. permanent |
|
Deze tattoo laat ik volgende week vrijdag zetten. the only pleasure is pain |
|
Dat is een hele mooie waar laat je hem zetten ? |
|
Mooi Waar ga je ze laten zetten? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
De tattoo komt op de onderkant van mijn rug. the only pleasure is pain |
|
Dat ziet altijd heel mooi en sexy uit |
|
Het lijkt me eerlijk gezegd best een pijnlijke plaats voor een tattoo. Maar ik zal het volgende week vrijdag meemaken. the only pleasure is pain |
|
Ja hoe minder vet er zit hoe meer pijn het doet zeggen ze altijd dus als het dicht op het bot is dan zal het pijnlijk zijn denk ik.......... |
|
Ik heb weinig vet, het zal dus pijnlijk worden. the only pleasure is pain |
|
quote: wel supermooi een tattoo op die plek |
|
ja wil ik ook doen hahahah |
|
Als ik hem heb zal ik meteen een foto posten. the only pleasure is pain |
|
Doen! Ik ben benieuwd.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
anders ik wel |
|
Hirogen heeft vandaag zijn eerste tattoo laten zetten. Ik zal hem zo effe posten. the only pleasure is pain |
|
Ik wil ook wele ens een tatto op mijn arm............mar ja daar twijfel ik al heel lang over........ |
|
Hirogen zijn tattoo. (vandaag gezet). the only pleasure is pain |
|
coolll !!!! Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik vind hem ook cool. (ik heb zelf het 'oorspronkelijke' design verandert, dus is de tattoo toch een beetje van mezelf). the only pleasure is pain |
|
quote: in dat geval moet ik snel mijn tattoo laten zetten, was van plan dit jaar ens ernstig wat vet kwijt te raken |
|
quote: De mijne ook zeker |
|
quote: Wat ga je erop zetten dan? the only pleasure is pain |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |