![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tattoos zijn heel mooi, maar ik zou voor mezelf nooit de juiste tattoo vinden. En.. Het is te 'permanent' en ik word alles direct beu. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
Er zijn vaak gasten met een tattoo waarvan ik denk, nou, dat is leuk. maar ik weet zeker dat ik een tattoo na een maand alweer niet leuk/mooi/passend vind. Je zit er toch een tijdje aan vast, zo'n tattoo ![]() anders zou het zoiets worden als: ![]() maarja, na een maand ben ik 'm dan alweer zat... ![]() |
|
Ik ken ook iemand met het Tolkien intialen logo op zijn schouder.. Vind het toch wel erg eh.. permanent ![]() ![]() |
|
Deze tattoo laat ik volgende week vrijdag zetten. ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
Dat is een hele mooie waar laat je hem zetten ? ![]() |
|
Mooi ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
De tattoo komt op de onderkant van mijn rug. the only pleasure is pain ![]() |
|
Dat ziet altijd heel mooi en sexy uit ![]() ![]() |
|
Het lijkt me eerlijk gezegd best een pijnlijke plaats voor een tattoo. ![]() Maar ik zal het volgende week vrijdag meemaken. ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
Ja hoe minder vet er zit hoe meer pijn het doet zeggen ze altijd dus als het dicht op het bot is dan zal het pijnlijk zijn denk ik.......... ![]() |
|
Ik heb weinig vet, het zal dus pijnlijk worden. ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
quote: wel supermooi een tattoo op die plek ![]() ![]() |
|
ja wil ik ook doen hahahah ![]() |
|
Als ik hem heb zal ik meteen een foto posten. the only pleasure is pain ![]() |
|
Doen! Ik ben benieuwd.. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
anders ik wel ![]() ![]() |
|
Hirogen heeft vandaag zijn eerste tattoo laten zetten. Ik zal hem zo effe posten. the only pleasure is pain ![]() |
|
Ik wil ook wele ens een tatto op mijn arm............mar ja daar twijfel ik al heel lang over........ ![]() |
|
Hirogen zijn tattoo. (vandaag gezet). ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
coolll !!!! ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
Ik vind hem ook cool. (ik heb zelf het 'oorspronkelijke' design verandert, dus is de tattoo toch een beetje van mezelf). the only pleasure is pain ![]() |
|
quote: in dat geval moet ik snel mijn tattoo laten zetten, was van plan dit jaar ens ernstig wat vet kwijt te raken ![]() ![]() ![]() |
|
quote: De mijne ook zeker ![]() ![]() |
|
quote: Wat ga je erop zetten dan? the only pleasure is pain ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |