|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Was meer een vraag, voor erbij, geen criteria. Wim had eerder een lange wachttijd. Weken. Ik zie nog wel even. Misschien eens gaan kijken. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Das het kloterige van tattoo mannetjes die met afspraken werken (vind ik). Dat beenstuk van mij moet 20 april afgemaakt worden, ik had op 17 februari al meteen de vervolgafspraak gemaakt....zo lang was de lijst dus.... Maar normaal ga ik naar Tattoo Jan in Breda en laat ik mijn tattoos door Ralph zetten You suck and that's sad |
|
quote: er is vast wel een zwerver te vinden die geen wachtlijst hanteert. Kwaliteit brengt nu eenmaal wat met zich mee, als je dat er niet voor over hebt waarom zou je dan een tatt nemen? |
|
Ik zeg niet dat ik het erg vindt als er een wachtlijst is Ik zeg alleen dat ik het persoonlijk minder fijn vind.....das een mening.... You suck and that's sad |
|
quote: Ja klopt hoor, alleen ik wil hem nog voor de zomer laten zetten, ivm de zon etc. Je moet er in het begin erg mee oppassen. En hij komt op mijn bovenrug, dus dat is wel een plek wat de zon in zou willen. Dus wil liever niet te lang wachten. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Er zijn heel veel goede shops te vinden hoor, waar ze geen wachtlijsten hebben. Gewoon en kwestie van goed zoeken en overal even binnenlopen om te kijken wat voor mensen het zijn en om te kijken wat voor werk ze leveren. Succes You suck and that's sad |
|
Heb een paar opties. Ga die even bij langs denk ik, en vraag meningen van mensen in mijn omgeving... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Als ik je een advies mag geven, ga niet af op meningen van andere mensen. Ik heb een vriend en die heeft een tattoo late zetten bij een shop omdat iemand anders zei dattie echt goed en vooral goedkoop was, en nu zittie te kijken met een ding wat nergens op lijkt en wat niet meer fatsoenlijk bijgewerkt kan worden..... Vertrouw op jezelf als jij een goed gevoel hebt bij een shop dan zegt dat meestal genoeg..... You suck and that's sad |
|
quote: Ja ik weet wel een beetje van hoe en wat. Komt goed On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Check SkinArt in Utrecht anders ff. Ik ben altijd heel erg tevreden over wat ik bij hun heb laten doen. Vooral wat betreft nazorg zijn ze onwijs relaxed, je krijgt sowieso een potje uierzalf of wat is het mee en als je binnen 6 weken terugkomtwerken ze het (gratis) bij als er nog open stukjes zijn door bijv. vervellen e.d. Het is op afspraak maar ze hebben twee tattooeerders dus die valt meestal reuze mee. Als je aan't shoppen bent naar een tattooeerder check ALTIJD zijn portfolio en kijk of er ook fotos tussenstaan van GEHEELDE tattoos, die geven een veel beter beeld over de kwaliteit dan tattoos die net gezet zijn. Let ook altijd goed op of de stijl van de tattooerder overkomt met de stijl van je tattoo, alhoewel dat heel logisch is cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Thanks, check ik ook even. Mijn plaatje zal ook wel niet al te ingewikkeld worden, dus zullen ze het wel niet al te moeilijk mee hebben On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Klopt, goed advies. Maar aan de hand van adviezen van meerdere mensen ben ik toen BlitZz gaan checken. Relaxte gast, zat er niet mee dat ik die eerste keer voor niks kwam. Ze houden erg van hun vak, en zijn ook geinteresseerd in wat jij wilt hebben. |
|
quote: Dat laatste is ook belangrijk. Wil graag even goed kunnen overleggen over eventuele ideen en aanpassingen, en dat soort dingen. Hij moet wel perfect worden On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Kijk gewoon goed rond, gebruik gezond verstand en dan komt het wel goed. Een goede salon laat zien waar ze voor staan en als je ergens twijfeld gewoon ergens anders heengaan .... |
|
quote: Gezond verstand?? Ik? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Oh ja, je bent mod, dan moet je wel gek zijn |
|
Binnenkort mijn 4e tattoo laten zetten, ben nu nog met het ontwerp bezig..... |
|
Ik ben BLIJ. Eindelijk de perfecte tekening gevonden die over mijn geflopte slayer tat heen kan Fuck the world and fuck you |
|
Slayer tats verdienen om te floppen, net als alle laatste albums van ze |
|
Ik heb binnenkort ook aan afspraak betreft een 2 tal tattoo's. Erg gaaf, maar ook erg duur. Against God and Government |
|
Foei, Jenje, ga je schamen. Slayer heerst en zal altyd blijven heersen. allen slayer tats heersen dus niet Fuck the world and fuck you |
|
Rotzak, wat ga je laten zetten dan ? Fuck the world and fuck you |
|
quote:Slayer zuigt je moeders penis. Pfff wil ook weer een uitbreiding, saldo ook weer een kwestie .. |
|
ja, zucht, ik wil jouw cds ook nog steeds maar ook hier is geld weer het probleem, had het overgemaakt, dacht ik, maar ja, niet genoeg geld op de rekening. zal nu moeten wachten tot mei, vakantie gekd enzo, he. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |