![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
tegen jou, ja, klopt, nogmaals erg mooi ja, eigen ontwerpen of niet ? voorkeurtje voor old school ? ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
oldschool skulls zijn gaaf ja, ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: ![]() Maar serieus, waarom zo verspreid? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
dat wilde ik net vragen ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
het wordt een oldschool skull met vleugels ![]() en ik heb ook nog sterren (bijna vergeten) ![]() Het zijn er in totaal 15, van de ene kant naar de andere kant van mijn buik ![]() en ja, ik had ze al lang voordat ze een hype werden... You suck and that's sad ![]() |
|
ken een meid die heeft die sterren over dr gehele arm en ook nog een meid die heeft ze net achter dr oor ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Ik heb ook een ster. Maar die zit er al bijna 24 jaar ![]() ![]() |
|
quote: ik doe alles geleidelijk aan ![]() ik heb nu mijn onderbenen voor meer dan de helft vol, volgend jaar staan ze helemaal dicht....bij die draak bijvoorbeeld, wil ik eerst eens goed nadenken wat daar bij komt te staan, ik overhaast dat niet....ik weet verder toch al wat ik wil dus kan ik net zo goed op een andere plek verder gaan, dan komt de inspiratie vanzelf ![]() You suck and that's sad ![]() |
|
hahahahahahahahaa ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
full body suit is mijn droom....en ja, die gaat er ook zeker komen..... You suck and that's sad ![]() |
|
quote: Dat gaat mij te ver maar ik wil wel graag mijn hele rug gecovered hebben ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
![]() You suck and that's sad ![]() |
|
heb er nu al een hele vette staan vanaf mijn nek tot aan de onderkant van mijn shirt hehehehe ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Ik vind deze stiekem ook wel geniaal ![]() Hehe Life Sucks Scum Fuck!! ![]() |
|
Ik wil gewoon een tattoo van enkel tot bovenkant voet maar ik kan verdomme mijn ideetjes niet uittekenen. Ik kan niet tekenen ![]() ![]() |
|
show me what you got ![]() You suck and that's sad ![]() |
|
quote: hahaha das GG Allin toch hehehe Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: IK ? ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Jawel. ![]() |
|
quote: een goeie tattoogast hoef je alleen maar te zeggen hoe het eruit moet komen te zien, dan doet hij het tekenwerk wel ![]() You suck and that's sad ![]() |
|
quote: YES YOU ![]() You suck and that's sad ![]() |
|
quote: ik moet nog steeds ens wat herrie scoren van die gast hehehe ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Ik zei al tegen Burzum dat ik dat asap laat doen, van de week, jenje heeft ze hier al eens geplaatst maar die shit is gewist, zal m eens mailen of ie ze nog eens kan plaatsen, komt goed.heb hier geen scanner en bruikbare pics ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Ik heb twee cd's ![]() En twee DVD's hehe. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 24-04-2006 21:35] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |