|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ook een beetje dicht gelopen of zie ik het niet goed? www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
dat zie je niet goed ze zijn nog strak en al een jaartje of 7 oud |
|
quote: DICKY DICK ja.. zo heet die gast.. INderdaad aardige vent.. Een van zijn kinderen was ooit op open dag met hem op school waar ik toen zat, hij krijgt veel ogen uiteraard, maar in het dorp waar hij woont kent iedereen hem dus kijken ze ook niet raar op als hij over straat of in winkels komt. Je tattoo.. Oor is origineel ja.. Een meid die ik ken heeft op haar rug een enorme tribal, erg lelijk vind ik .. hij is erg lomp, de lijen zijn ongeveer 1 cm dik, .. Dom is vooral dat ze er erg veel aan heeft gekrabt vlak na zetten.. Hij heeft op een paar plekken uitlopen nou.. jammer. . |
|
is bij te werken hoor! Vind ik ook lelijk ja, vant die grote dikke vlakken. MAAR als je een tattoo hebt en je bent slank zijn dunne lijnen uiteraard het mooist maar als je flink wat breed bent ist groter toch vaak passender... www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
[quote]Op 10 februari 2002 22:27 schreef Natascha het volgende: hey Paulien, ik ken wel iemand die je bij zo'n stijl zou kunnen helpen! Een maat van me heeft m'n bank vol getekend met zo'n figuren! Oh, kicken! Nou teken ik zelf ook wel, maar dat is niet tatoe-eerbaar. Ik zit nog te dubben tussen tribal en mens-achtigen... Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air |
|
kun je ok combineren www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
idd kheb op mn rug een tribal met een vrouwlijk figuur. kheb wel foto online alleen ehm ben nie thuis dus kan ehm nie vinden hehe. zal later wel laten zien. en euh ja ik ga vanaaf mn tweede tat laten zetten ben lid van www.bmezine.com so yeah..heb een bod mod fetish " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
quote: ja haha was maar bij wijze van spreken, alleen moet ik nog eens goed afvragen voor mezelf wat ik nu precies wil ,voor ontwerp, ik denk dat ik het zelf ga ontwerpen, aangezien ik niet een tweede wil tegenkomen, sja en dan eerst idd een tijdje bewaren en af en toe eens naar kijken, sja teveel tattoo's vind ik sowieso niet mooi, tis juist dat contrast tatoo en huis, wat t zo mooi maakt vind ik, zeker als t nog symetrisch is ook, maar das net wat je mooi vind natuurlijk. Ik vraag me wel af hoe fijn (nauwkeurig) kan een tattoo eigenlijk zijn ?, want ik neem aan als je een te dunne lijn neemt dat die dan na wat jaartjes verbleekt en maakt t eigenlijk uit, wat voor huid, je hebt ? (ik heb bv een dunne supergevoelige huid) naja lots of questions misschien moet ik maar eens een boekwerkje gaan halen bij de bieb, ik heb de vervelende eigenschap dat ik alles wil weten van het geen ik koop/aanschaf/doe *grin* Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
dan hoop ik voor jou dat je geen carnaval aant vieren bent want ik ken nog geeneen tattoo boy die ze zet op een dronken lijf, hehe lekker veel bloed!!!!!!!! www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Firefox: Je hebt verschillende fine line tattoo shops. Kleuren worden altijd lichter. Dikke huid is het lastigste, moet je flink hard douwen en dan nog kan je huid de inkt uittuffen (heb ik 1 keer gezien, veel bloed en inkt en heel veel werk, en heel veel spierkracht van beide kanten) Naald gaat gem. 1,5 mm in je huid en dat dan heel erg vaak haha Bij een hele dunne huid - zoals ik in m'n oor - heb je meer risico dat de inkt onder de huid gaat vloeien. Verder moet je bij kleuren ook nog wel eens uitkijken want ik heb verschillende keren gezien dat mensen een allergische reactie hadden op wit, dat komt dan weer door de samenstelling van de inkt maar die wordt uiteraard elke keer weer verbeterd en tis ook weer zo'n 6 jaar geleden dat ik in een tattoo shop werkte... www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
thnx voor de info Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Tattoos vind ik erg mooi, (behalve van die 'oude' lichtblauwe tattoos). Ik heb er zelf één op mijn linkerbovenarm, het is een keltische driehoek. Pijnlijk vond ik het niet, eigenlijk best een lekker gevoel. Het zetten heeft ongeveer een uurtje geduurd. Ondertussen is hij al 2x bijgekleurd. De eerste keer was 2 maanden na het zetten, omdat er nog witte stipjes zichtbaar waren. De tweede keer een paar jaar geleden, om het zwart weer zwart te krijgen. Jammer genoeg blijft het nooit helemaal zwart, na een tijdje word het donkergrijs/blauw. Zelf zou ik er nog wel veel meer willen hebben, maar daar is mijn vriend geen voorstander van. Mocht ik er nog eentje bij laten zetten, dan laat ik hem bij mijn navel zetten. De afbeelding word een onderdeel van één van de kunstwerken van HR Giger. the only pleasure is pain |
|
flamen doe je maar ergens anders [Dit bericht is gemodereerd door Paul op 11-02-2002 13:06] |
|
Ik vind tattoo's geweldig, heb er zelf ook (jammer genoeg nog maar) 1. Maar binnen kort ga ik er weer 1 bij laten zetten. Ik heb een tribal achtige draak op mijn tiet, en ga een tribal vormige magere hein op mijn linker boven arm zetten. Zit ook nog te denken om een grasmaaiertje te laten zetten, ongeveer 3 cm onder mijn navel! Ik vind tattoos met kleur lelijk, ze verkleuren snel en omdat je niet veel soorten kleur hebt vind ik het gewoon lelijk. Ik ben erg fan van die geschetste tatoos zoals van die indiaanen hoofden ect. Ik vind een tattoo mooier als een piercing omdat je je eigen invulling kan geven. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
klinkt zo funny (de kleuter komt weer in me boven i guess ) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Hey Vamipre Girl, als je ooit eens zwanger wilt worden moet je wel ff denken dat je buik dan een 'opgeblazen ballon' wordt en als daar toevallig net een tattoo staat is het niet zeker of die wel weer mooi terugtrekt... www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Dat weet toch iedereen! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ahum..zwanger worden??? Ik moet er niet aan denken. the only pleasure is pain |
|
Daar kan ik je slechts om bewonderen meid! Veestallen hebben we genoeg in dit land. |
|
Ik heb een spin, zown langpoot geval, op mijn buik, vrij hoog, in het midden net onder mijn borsten. Ziet er mooi uit, eenvoudig... en is symbolisch voor het overwinnen van angsten door ze te accepteren. Ik ben namelijk behoorlijk (onredelijk) bang voor spinnen. Deed best pijn, maar niet zo dat ik er van af wilde zien. Ik wil er nog één of twee bij. Eentje op mijn onderbeen aan de buitenkant, een mooie vorm, nog geen idee hoe en wat precies. En misschien nog één op een andere nog nader te bepalen plaats. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Ach man flikker op met je veestallen. Dit ging over tattoos, weet je nog! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Gratis tip: op je voorhoofd "behind this awaits a vast emptiness". |
|
quote: Kneuzen ook dus rot ff lekker op. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: . the only pleasure is pain |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |