|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja dat is vast een heerlijke plek Helemaal aan de zijkant en de onderkant van de rug vond ik pijnlijk. Ach het grappige is, het maakt niet uit wie je bent. Iedereen reageert er anders op. Mijn vriendin vertrok geen spier. Haar vriend is een kickboxer (alleen als doordeweeksesport ) en die kan veel hebben. Maar die werd ziek en misselijk, had vet veel pijn en trok de stoel kapot. [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 05-12-2005 13:40] On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Huh, jij hebt toch zo;n vleermuissie?? Die boom zat er in 2 uur op ... |
|
quote: Yep vleermuis idd Die gast die hem er bij me op gezet heeft, was niet snel, en ik was lastig. vandaar zo'n tijd. Maar ik hoor het wel meer hoor. Gister nog. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Tattoos zijn voor mensen met psychische problemen signature |
|
quote: Vandaar dat spasme ..Woehaa! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote:Ooohhhh je trok de pjin gewoon niet Watje |
|
quote: Jep, niet alles wat stoer lijkt, blijft ook stoer onder de naald. Bwzzzzz! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Klopt idd. De 1e keer slecht idd. 2e keer, al beter. 3e keer ging ok. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: wat heb je in je oksel staan dan? carcasstrid |
|
quote:Onderrug he? Is ook een notoire plek .... over sleutelbeen heen trouwens ook ... |
|
quote: Ja zijn een aantal plekken waar je liever niets hebt staan Mensen?? Zou het veel verschil maken qua pijn. De boven- of onderrug? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: hehe.. niet zeiken.. gewoon gaan zitten!!! carcasstrid |
|
ach als de onderrug pijnlijker schijnt te zijn... en je hebt dat ook doorstaan Je moeder. |
|
quote:Wil ik ook wel weten, als ik een nieuwe laat zetten komt ie tussen de schouderbladen, vanaf de rand van shirts naar beneden .... |
|
Nu nog bedenken of ik het leuk blijf vinden tot mijn 80e Ach what the fuck. ik zie het dan toch niet meer On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Nee niet er in, er loopt een soort van aftakking van de tribal heen. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote:steek je gewoon je ogen uit [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 05-12-2005 13:51] |
|
quote: Jij bent ook een watje dus On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Nha pijn doet het .. maar ik blijf wel stil zitten ... |
|
quote: Ach, je schouders schijn je bijna niet te voelen, het zullen die ruggewervels wel zijn die je gaat voelen. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Ach, en een daggie later is het weg ... |
|
quote: Als je met iets over je bovenrug gaat, voel je het wel minder als op je onderrug. Blijft ook langer doorbranden. En wat ik wil is veel schaduwwerk. Doet ook minder au @Jenje. Ik bleef gelukkig ook wel stil zitten hoor, dat wel On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Vlakken dik inkleuren is fijn |
|
quote: ah ok! @Jenje: ik vond de bovenrug echt wel meevallen.. alleen de lijnen die over ruggegraat getrokken worden was iets minder.. maar ik vond het nog minder pijnlijk dan mijn onderkant binnenarm iig carcasstrid |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |