|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Zenial |
|
Ik ga naar Yugen Tattoo hier in Veenendaal, ben zeer te spreken over het werk wat hij gedaan heeft bij mijn eerste tattoo, dus ik hoef niet naar een ander Death is just the beginning |
|
yugen maakt ook best mooie dingen idd. ik ga altijd naar mehdi van bunker tattoo in breda. www.bunkertattoo.nl |
|
Foto's foto's Links klikken is zo 2001! |
|
quote: zo dan Death is just the beginning |
|
quote: als ik weer s achter de pc zit zal ik wel wat foto's posten. ben overdag online met mijn foon. |
|
quote: idd! hij heeft twee oldschool vlinders gezet voorkant schouders bij mij en een oldschool piece op mijn kuit.... Ben erg benieuwd naar het ontwerp dattie gemaakt heeft, hij was iig erg enthousiast over het idee You suck and that's sad |
|
quote: Een groenig anker? Zenial |
|
Ik heb mijn eerste en tot nu toe enigste laten zetten bij Down 4 life in Enschede, ben er best over te spreken. Maar ik zoek nu eigenlijk een mooie afbeelding van een zwaluw, ik wil er twee op mijn borst, met de hoofdjes naar binnen Against God and Government |
|
Waarom zie je dat zoveel, 2 van die zwaluwen daar? Heeft dat iets te betekenen of is dat weer zoiets 'wat gewoon supercool is' en ik dus niet begrijp? Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
zwaluwen staan voor hoop en vrijheid. ook waren ze het symbool voor het aantal bevaren kilometers ( zeemijlen whatever) 1 zwaluw op de borst van een schipper stond voor 9000km en 2 voor 19000km op zee. voor zwaluwen zou je het eens kunnen proberen op de site van king of kings in swalmen en tattoomania in apeldoorn. succes [Dit bericht is gewijzigd door ADHD op 17-10-2007 11:07] |
|
quote: www.kingofkingstattoo.nl kun je zelf zien wat oldschool is.... You suck and that's sad |
|
Een hoop schreeuwerig lelijke kleuren? Zenial |
|
quote:En deze site belichaamd de algehele waarheid op tattoo gebied? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Maak je maar geen zorgen, al die kleuren worden gauw genoeg blauw/groen. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote:Niet zo dom doen. Is slechts een stroming binnen de tattoo. Vind het zelf eerlijk gezegd pislelijk ... |
|
quote: grappig Tegenwoordig (althans sinds de jaren 80) is het voornamelijk een nogal pikante uiting van homoseksuelen. Vooral de dubbele betekenis van het woordje zwaluw in het engels maakt het aantrekkelijk voor ze. Marc Almond heeft er een, en volgens mij Morrissey ook. Heeft inderdaad met vrijheid en ruwe mannen te maken, maar iets anders dan vroeger. |
|
quote: You suck and that's sad |
|
quote: nice, biertje? edit: ohnee sorry, mag niet van kim [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 17-10-2007 18:21] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Klopt! ik hou je onder de duim dame Het is de lichtinval ;') |
|
moet je een biertje van mij dan (ik luister toch niet naar kim ) Death is just the beginning |
|
sla ik nooit af Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Respect |
|
quote: Dan moet je die maar komen halen binnenkort of zo. Death is just the beginning |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |