![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Bij mij komt het mouwtje dan ook niet onder mn shirt uit, op mn andere arm is daar ook rekening mee gehouden. Ik vind tatoos hartstikke leuk, maar ik kan me indenken dat een werkgever en klanten daar toch anders over denken. ![]() |
|
![]() wat gaaaaaaaf! die wil ik! ![]() |
|
Inderdaad erg gaaf! (Ik ben een zéér groot Nintendo-fan ![]() ![]() |
|
quote: Hehe, dan kan je de antifa maar beter niet tegenkomen.... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:Alsof die mij iets kunnen maken ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote:Gaaf gedaan!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
quote: ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote:Like not ... kijk maar eens rond het midden, lelijk .. OH en je loopt rest van je leven voor lul met een dergelijk teken. ![]() |
|
quote:Dat vind jij en wij zijn niet hetzelfde. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Jan, laat jij jouw lelijke tat ook even zien, kunnen we lachen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Eh, is dat de officiële logo van de Drentse Wandelclub? ![]() |
|
Vandaag de lolbroek aangetrokken? ![]() |
|
quote: volgens mij zegt deze post meer over jou dan over de persoon met de tattoo met dergelijk post loop je eerder voor lul dan met zo'n tattoo ![]() |
|
quote:woohooo, toe maar !!!het is wel jenje tegen wie je het hebt he, grootbek! ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:Wow ... nee, nu heb je me overtuigd ... Ik hoef niet zonodig met dat soort meuk rond te lopen ... ![]() |
|
nee dat hoef je inderdaad niet maar je hoeft ook niet zon post te maken ![]() ![]() |
|
quote: Dat hoeft dan ook niet Jenje, maar doe er dan ook niet moeilijk over als iemand anders daar wel voor kiest. Tattoo blijft toch een persoonlijk iets, ik word soms ook voor gek verklaard omdat ik een FC Utrecht tattoo heb, maar het blijft een eigen keuze he. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 08-10-2007 17:55] ![]() |
|
quote: Wow ... nee, nu heb je me overtuigd ... Ik hoef niet meer zonodig met dat soort meuk rond te lopen ... ![]() |
|
quote:Ik zeg ook alleen maar dat ik vind dat je dan voor lul loopt he .. meeenniiiinnngggg ![]() |
|
quote: FC Utrecht tattoo? whuhaha, b3N j3 geK 0fzOO? ![]() Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
quote: er staat anders duidelijk dat je volgens jou voor lul loopt met dergelijk symbool getattoërd op je arm, niet dat jij dat vindt. ![]() |
|
quote: ![]() En dat was dan weer de nutteloze discussie ![]() ![]() |
|
quote:Volgens mij ... ![]() En voor lul lopen is altijd aan mening onderhevig. Maar goed, ga jij eerst maar eens basisschool afmaken .. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |