|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ON TOPIC |
|
Solly (not) Ik wil me ook nog eens laten betatoeren Alleen geld en durf ontbreken nog even. |
|
mietje [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 05-04-2002 12:25] |
|
Ik krijg na het zien van die site gelijk zin om mn tijdelijke tattoo echt te laten zetten. Maar je onderrug is ZOOOOO'N pijnlijke plek!! Ik heb nu op die site een hele mooie gezien voor op je onderbuik. Ik kan m hier niet posten maar als je wil kijken: bovenste rij, 3e van links bij tribal tattoos op http://www.tattooherco.com/tattooherco.nl/flash-frame.htm [Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 05-04-2002 12:25] I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Het is maar wat je prijzig vindt, mijne was 250 Euro, maar al had ie 1000 Euro gekost had ik em d'r op gezet. I vind dat een tattoo iets heel persoonlijks is, dus moet je niet naar het prijskaartje gaan kijken. Ferry van Tattoopalace in Amsterdam heeft em d'r op gezet, echt een geweldige kerel SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Ik ben wel eens in a'dam wezen kijken in shops, maar in de winkels waar ik ben geweest zijn ze echt heel duur, misschien vanwege de toeristen. Mijn 1e tattoo kostte maar 100 gulden. maar die was niet van zo'n hoge kwaliteit wat herco aflevert Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
tis laksheid dat de mijne er nog niet staat, maar ik heb ook best zin dat ding te laten zetten , ik ga wel horen wat t kost, tis ook maar 1 kleur (ik weet niet of dat wat uitmaakt eigenlijk) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
ik wil over een maand ofzo nog een draak erbij (pas op het is verslavend) |
|
De megarazor van Zyklon [zie links] vind ik erg mooi [en niet alleen omdat het het logo van Zyklon is]. Maar ik zit altijd een beetje te twijfelen met bandlogo's, wat denken jullie ervan? |
|
, leuk geplaatst dat logo [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 06-04-2002 11:33] Bazzio Attacks!!! |
|
Ik zou graag en tatoeage van slayer op mijn rug laten zetten of hun naam op mijn bovenarm. Maar ik twijfel dus denk dat het verstandiger is nog een tijdje te wachten |
|
Is wel beter ja, straks vind d'r nix meer aan en zit je nog wel met die tattoo op je lijf. Ik zou zowiezo nooit een bandlogo/naam als tattoo nemen. MuayThaigerrr!! |
|
Ik wilde altijd de s van sepultura op mijn rechteronderarm. Ik ben nu erg blij dat ik het toen nooit gedaan heb. en idd.. tattoos zijn verslavend. Als ik er aan denk heb ik kriebels in mijn buik.. sjees wat ben ik toch een held op blote voeten. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik heb mijn tattoo! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Foto! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
al hoewel wacht daar maar ff een weekje mee... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
het ziet er nu nog erg bloederig glimmend en gezwollen uit. Het weekend post ik hem. Hij is super!!! supliem en het deed redelijk zeer op mijn schouder. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 17-04-2002 17:49] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
AAARGGHH!!!! Ik wil geen tattoo. Maar goed, ieder zijn stuk krentenbrood zal ik maar zeggen. |
|
quote: Mooi of niet mooi? Ik vind m prachtig! [Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 17-04-2002 17:52] I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Mooi, maar hij mag van mij wat dikker en zwarter. Bazzio Attacks!!! |
|
mwa ik vind het niet echt mooi hij mag idd wel wat dikker. |
|
quote: Helemaal mee eens. the only pleasure is pain |
|
Geef mij maar zoiets!! [Dit bericht is gewijzigd door Mortanius op 17-04-2002 19:12] Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Nevermind... [Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 17-04-2002 19:12] Dead things grow from deep inside... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |