|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
zo'n totenkopf is erg bruut, helemaal zwart ? die zanger van Bound For Glory heeft m ook zo dacht ik, erg gaaf! Fuck the world and fuck you |
|
Klopt een vriend van mij heeft gewoon alleen lijnen zeg maar, ik wil 'm ook gewoon helemaal zwart ingekleurd. Against God and Government |
|
quote: Uhuh, en dan op je buik gaan liggen zonnen op het strand spelfout weggehaald... |
|
hoe groot laat je die totenkopf zetten ? Fuck the world and fuck you |
|
ah ik ben niet zo'n strand type Against God and Government |
|
quote: uhm een doorsnede van 10 cm denk ik Against God and Government |
|
Waarschijnlijk tussen mijn duim en wijsvinger mijn sterrenteken (tweeling) laten zetten, niet te groot. Mijn moeder had dezelfde (maar dan leeuw), vond het heel erg mooi staan. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Hehe +1 spelfout weggehaald... |
|
quote: werk later? Je moeder. |
|
Tattoo's vind ik niet kunnen. |
|
achja, als ik het geld kon missen. vind het net even iets te duur in verhouding met wat het 'oplevert' Je moeder. |
|
Hoe bedoel je dat? Zo'n ding is best wel lang houdbaar, zeg maar |
|
Ik heb een swastika op mijn eikel. |
|
quote: |
|
quote: hehe i know, maar wat ik bedoel: wil der wel één maar ook weer niet zo graag dat ik er zoveel voor uit ga geven. ik spreek in raadselen vandaag hahaha Je moeder. |
|
quote: Ja, vertel mij wat, haha. |
|
Maar als je niet echt een grote neemt dan valt de prijs meestal wel mee (natuurlijk wel afhankelijk van detail etc) Voor mijn tattoo was ik rond de € 100 kwijt, bij een kerel thuis, terwijl de tattoo-shop er bijna € 200 voor vroeg. Beetje rondneuzen dus, hehe. |
|
quote: Als ik er een neem, ga ik liever bij een gerenommeerde shop voor meer geld, dan een heroïnerokende kamper met een naald en wat verf. [Dit dus om even bedrijf/particulier aan te geven, niet suggererende dat jouw zetter tot bovenstaand soort behoort.] |
|
yeah dat klopt, kan hem zelfs voor nog minder laten zetten door een oude vriend/honkbalmaatje van me. maar toch, twijfel nog teveel ook over wat ik laat zetten. en bij twijfel niet doen... Je moeder. |
|
quote: Hehe, die gast waar ik geweest ben doet het dan wel thuis, maar is verder gewoon professioneel. Ben bij hem terecht gekomen via wat andere lui (o.a. mijn broertje) die er ook al ervaring mee hadden. En ik ben tevreden met de tattoo. |
|
deze is ook best wel oke: |
|
Als mijn coverupje gedaan is, in mei, zal ik hem laten posten door ons aller jenje. Fuck the world and fuck you |
|
uiteraard voor en na fotos Fuck the world and fuck you |
|
Zo'n kerel bij mij op school die heeft op beide schouders een spinnenweb met daarin op z'n linker arm inderdaad ook een totenkopf, en in die andere een swastika... Dus erg orgineel is het niet... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |