|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: upload ze dan gewoon hier: http://www.endoria.net/upload/ |
|
Hier Cadaveria's tattoo: |
|
zeer koel |
|
Mooi!!! Dead things grow from deep inside... |
|
quote:bij mij is dit precies goed, ik heb niet zulke brede armen dus dat zou te zijn geweest quote:ja dat wel, maar er zitten er nog wel wat witte plekken in die ik over een aantal weken gratis kan bijlaten kleuren. quote:Het is een magere hein, dus de dood en aangezien je daar niet omheen kan is dat voor mij een grote betekenis. Ook de 1e keer dat ik dit plaatje zag was ik er al verliefd op. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik ben ab-so-luut GEEN fan van dit soort tribal/celtic/gebreid/woven-mesh-achtig stijl tattoos maar in dit geval krijg jij (voor de gemaakte keuze) en je tattoeerder van mij een dikke pluim want het ziet er wel ERRUG gaaf uit en past goed bij het beeld dat ik inmiddels van jouw heb gevormd. |
|
quote: Hmmm, nee dat denk ik niet. Zo is het lekker licht, subtiel en ligt de zwaarte toch in het onderwerp (=magere hein=dood=laat Cadav het maar uitleggen). En trouwens als ze dat later wil kan ze de lijnen alsnog laten verdikken. |
|
quote:het moet er ook wel goed uitzien wat hij is 1 van de betere europese tattoo mensen. quote:nou word ik wel heeel nieuwsgierig. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik wil al een paar jaar heel erg graag een pegasus op m'n schouderblad....ik heb het perfecte plaatje al...alleen ik durf niet ik kan heel slecht tegen pijn.... ik ben al 3 x bij een tatoodinges geweest om hem te laten zetten en steeds durfde ik niet meer |
|
quote: Het valt heus mee hoor! Je zou het vergelijken met het zachtjes krassen op je huid met het punt van een passer. (Er verschijnt dan een wit streep op je huid dat later rood wordt weet je wel?) En trouwens: na 20 minuutjes voel je veel minder pijn omdat je lichaam vanzelf endorfinen (ofzoiets) aanmaakt om de pijn te verzachten. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 09-05-2002 19:19] |
|
Ik heb zelf nog geen tattoos maar als ik dit soort plaatjes zie krijg ik wel heel erg de neiging er meteen maar een paar te laten zetten: Zenial |
|
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW DAT LIJKT WEL 3D! |
|
quote: GIGER !!!!! (ehm van zo'n shop die dit tattooeerde hebben mn vrienden mij ook weg moeten slepen ... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
mr. harley davidson |
|
Deze lijkt me erg pijnlijk. the only pleasure is pain |
|
valt wel mee toch hij heeft ze ellebogen overgeslagen |
|
giger rules fucking bigtime!!!!!!!! damn die gast is zwaar briljant |
|
hmpf...ik moet tot augustus wachten..maar dan komt er zoiets: |
|
Tattoos heerschen!!!! Heb er zelf twee (beiden Star Wars gerelateerd). Zou er wel meer willen, maar m'n vriendin vindt dat niet echt geweldig. Ach komt nog wel. En dan over de pijn. Het is natuurlijk nogal persoonlijk wat iemand wel of niet pijn vindt doen. Bovendien is het ook erg plaats afhankelijk. M'n tattoo op de buitenkant van mijn onderbeen, deed verrekte zeer. Op een gegeven moment is de kunstenaar ook gestopt met zetten, aangezien ik het niet echt meer vol kon houden (na ongeveer 2 en half uur). Deed absoluut wel pijn, maar zo als vaak gezegd in de tattoo-wereld: pijn is fijn! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Ik vind het geluid dat dat tattooding maakt véél erger dan de pijn, het doet eigenlijk niet echt pijn, in het begin wel ff, maar dat went erg snel, dus door pijn ideeen moet je je niet laten tegenhouden hoor, en ik ben zelf geen held op dat vlak dus ik kan het echt wel weten |
|
als het dit klote weer blijft kunnen mijn schoudertjes deze zomer nog wel onder de naald Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik mag vanmiddag om 16.30 uur op de stoel bij "East-Side" (te Enschede) voor een Tribal Draak op mijn rechter bovenarm. Foto zal ik uiteraard posten. Heads I win, tails you lose |
|
M'n beentattoo even opgesnord: http://www.picturetrail.com/juronymous [Dit bericht is gewijzigd door JuronymouS op 05-07-2002 14:45] Op je knie en pijp voor genade! |
|
doet het niet... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |