|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Heb je dat verhaaltje gelezen van die geslepen fietsspaak in de borst van schiffmacher? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Nee Zag laatst op TV een tattoo van zijn hand en vond em echt slecht ... |
|
quote: Hm, ik heb er nog nooit een van hem gezien.. Oh jawel! In een clip van de RHCP Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Ondertussen begin ik zelf ook steeds meer te denken om een tattoeage te zetten. Ik had een Jormungand in gedachte. Rondom mijn bovenarm. Dit idee zegmaar: Alleen het slangetje dan uiteraard. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Gaaf Haalt het niet bij mijn Utreg tattoo uiteraard |
|
quote: ourobouros toch? wel even in spiegelbeeld he Je moeder. |
|
quote: Foto! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
http://www.xs4all.nl/~metalium/fcu.jpg Uiteraard nu een stuk lichter, dit is net nadat hij gezet was |
|
Hehe, heerschend. Alleen lijkt dat rode vlak op de foto alsof het met kleurpotlood is ingekleurd. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ja, maar hij lijkt ook scheef op deze foto. maarja als ik het nu vergelijk met die foto dan is het 6x zo licht |
|
quote: Hahaha, hooligan |
|
Hehe die foto heeft een paar maanden terug ook al een keer op ZM gestaan, hele rel toen. Gemist blijkbaar? |
|
Ja, ik denk het, haha. Hooligan! |
|
Yeah, zondag weer |
|
Deze prijkt al een tijdje op mijn linkerschouder. Moet eigenlijk nodig eens bijgekleurd worden. "I find your lack of faith disturbing." |
|
Tolkien? Erg strak gedaan in ieder geval! heavy metal is the law |
|
Ik barst van de ideeën voor toekomstige tattoo's. Bokkenrijders, goden, demonen, symbolen... Het traject tussen het idee, het ontwerp kiezen en het daadwerkelijke prikken is altijd kort en twijfelloos bij mij, daar ga ik geen maanden over lopen miepen. Gewoon gaan, geen gezeur. Als je ook maar de geringste twijfels hebt en zwaar moet gaan lopen filosoferen voordat je een tattoo neemt moet je er helemaal niet aan beginnen. Je zult namelijk gegarandeerd spijt krijgen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Bokkenrijders zijn natuurlijk tof. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Jep, enige waar ik atijd over twijfel is wat het moet worden en waar en hoe groot en of er kleur in mag/moet |
|
Ik wil ook nog steeds een tattoo.. al jaren, weet het ontwerp ook ongeveer alleen nog laten uittekenen en geld sparen |
|
Same here. |
|
quote: Weet zelfs de plaats ook al helemaal, maar goed.. als ik al jaren kan wachten kan ik nu ook geduldig wachten. |
|
hopelijk zijn snel mn voetjes aan de beurt...wordt een soort van Hermes idee met vleugels er omheen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Als iedereen die dat zegt een krat bier zou kopen, gibt es frei bier fur allen! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |