![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Zaterdag 26 januari organiseren we voor de 5e maal: HUB & HEUY METALFEST V DISMEMBER (SE) www.myspace.com/dismemberofficial SEVERE TORTURE (NL) www.myspace.com/severetorture URGEHAL (NO) www.myspace.com/urgehalblackmetal HELHEIM (NO) www.myspace.com/helheimnorway APOCRYPH (BE) www.myspace.com/apocryphs ELEXORIEN (NL) www.myspace.com/elexorienband BURNING HATRED (NL) www.myspace.com/burninghatredband GJENFERDSEL www.myspace.com/gjenferdsel VALKYRE (BE) www.myspace.com/valkyresounds Deze editie zal plaatsvinden in MC De Bosuil in Weert Meer info volgt snel ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hub & Heuy Metalfest op 25-10-2007 12:09] ![]() |
|
![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Ah mooi, dus het is nu helemaal officieel? Wellicht wel bij aanwezig, dan maar geen Winternoise. ![]() |
|
HEUY!!!! Yep, het is nu officieel. Met de laatste band zijn we nog bezig. ![]() |
|
Waarom in vredensnaam tegelijk met Winternoise ![]() Damn... Met zo'n rete gave line-up !!! Maar toch afwezig ![]() Kampfar gaat voor! ![]() |
|
Goed bezig lui! ![]() ![]() |
|
Godver Helheim! Enige NL show neem ik aan? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: En ik blijf er speciaal voor nuchter om te rijden en de bands op te vangen: dus komt allen, en drink en geniet! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
Urgehal is wel zekers vet!n ![]() Oh crap dit is gewoon in de Bosuil!!! Zekersweten aanwezig. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 20-10-2007 15:56] ![]() |
|
Hmm, Urgehal ook dus? Dan ben ik bang dat ik ook aanwezig ben. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Goed nieuws John, bedankt nog voor je berichtje op mijn space! Hopelijk gaat die andere blackmetal band ook nog lukken, ben een groot fan ![]() an evil incarnation of DEATH! ![]() |
|
quote: HEUY!!!! ....maar ook zonder die andere band is het de moeite waard om te komen ![]() ![]() |
|
Valt het met OV te doen en zoja, ook afterparty tot de ov weer rijden? ![]() |
|
quote: Zondermeer an evil incarnation of DEATH! ![]() |
|
Godverdomme Urgehal!!!! ![]() ![]() ![]() Dit staat in de agenda... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 23-10-2007 10:17] Bla ![]() |
|
quote:Haal dit anders de vrijdags of zondags naar Romein ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote:Jullie komen maar fijn cultuur opsnuiven in het Zuiden ![]() ![]() |
|
quote:Noem je varkensstront tegenwoordig al cultuur dan ![]() ![]() |
|
Een beetje rustig aan he. ![]() |
|
Echt geen mogelijkheid dit op een andere dag neer te zetten ??? ![]() ![]() |
|
quote: Nou je het zegt, je hebt wat laten liggen de laatste keer dat je in het zuiden was ![]() Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
Als er nog mensen uit de wat noordelijker gelegen provincies meewillen; mijn achterbank biedt nog plaats aan 2 personen. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:Ik leef me graag in in de locale gebruiken ![]() ![]() |
|
Oh komt Jenje ook? Yay, Jenje meeten! *eng* ![]() |
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |