|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Zaterdag 26 januari organiseren we voor de 5e maal: HUB & HEUY METALFEST V DISMEMBER (SE) www.myspace.com/dismemberofficial SEVERE TORTURE (NL) www.myspace.com/severetorture URGEHAL (NO) www.myspace.com/urgehalblackmetal HELHEIM (NO) www.myspace.com/helheimnorway APOCRYPH (BE) www.myspace.com/apocryphs ELEXORIEN (NL) www.myspace.com/elexorienband BURNING HATRED (NL) www.myspace.com/burninghatredband GJENFERDSEL www.myspace.com/gjenferdsel VALKYRE (BE) www.myspace.com/valkyresounds Deze editie zal plaatsvinden in MC De Bosuil in Weert Meer info volgt snel [Dit bericht is gewijzigd door Hub & Heuy Metalfest op 25-10-2007 12:09] |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ah mooi, dus het is nu helemaal officieel? Wellicht wel bij aanwezig, dan maar geen Winternoise. |
|
HEUY!!!! Yep, het is nu officieel. Met de laatste band zijn we nog bezig. |
|
Waarom in vredensnaam tegelijk met Winternoise Damn... Met zo'n rete gave line-up !!! Maar toch afwezig Kampfar gaat voor! |
|
Goed bezig lui! |
|
Godver Helheim! Enige NL show neem ik aan? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: En ik blijf er speciaal voor nuchter om te rijden en de bands op te vangen: dus komt allen, en drink en geniet! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Urgehal is wel zekers vet!n Oh crap dit is gewoon in de Bosuil!!! Zekersweten aanwezig. [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 20-10-2007 15:56] |
|
Hmm, Urgehal ook dus? Dan ben ik bang dat ik ook aanwezig ben. |
|
quote: Wordt mooi! Bruce Banner |
|
quote: Goed nieuws John, bedankt nog voor je berichtje op mijn space! Hopelijk gaat die andere blackmetal band ook nog lukken, ben een groot fan an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: HEUY!!!! ....maar ook zonder die andere band is het de moeite waard om te komen |
|
Valt het met OV te doen en zoja, ook afterparty tot de ov weer rijden? |
|
quote: Zondermeer an evil incarnation of DEATH! |
|
Godverdomme Urgehal!!!! Dit staat in de agenda... [Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 23-10-2007 10:17] Bla |
|
quote:Haal dit anders de vrijdags of zondags naar Romein Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Jullie komen maar fijn cultuur opsnuiven in het Zuiden |
|
quote:Noem je varkensstront tegenwoordig al cultuur dan |
|
Een beetje rustig aan he. |
|
Echt geen mogelijkheid dit op een andere dag neer te zetten ??? |
|
quote: Nou je het zegt, je hebt wat laten liggen de laatste keer dat je in het zuiden was Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Als er nog mensen uit de wat noordelijker gelegen provincies meewillen; mijn achterbank biedt nog plaats aan 2 personen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Ik leef me graag in in de locale gebruiken |
|
Oh komt Jenje ook? Yay, Jenje meeten! *eng* |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Volgende pagina |