|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Flyers zijn binnen. Zal ze even gaan verspreiden de komende weken. |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Joah als ik een slaapplek heb of een rit terug naar Zwolle, dan zeker weten van wel ja. |
|
quote: HEUY!!!! Super ...hadden jullie trouwens mijn bericht nog gelezen? |
|
quote:Jep, mail je zo terug. |
|
quote: Jammer van Helheim, maar Huldrefolk is wel een Ok vervanger. Nu maar hopen dat het me ook gaat lukken om aanwezig te zijn want heb hier wel zin in |
|
quote:En het is nog steeds SatErday. Fix dat dan meteen ook even |
|
quote: HEUY!!!! uhm ja.....ik heb deze niet gemaakt en kan die niet aanpassen, ben beter in andere zaken |
|
quote:Zeker gaat het je lukken Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Ik sluit me aan bij mijn collega....wij zijn niet verantwoordelijk voor de flyer.....wij waren aan het bier die desbetreffende dag Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ohja kaartje kopen, van de week eens doen Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Binnenkort Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Info, heren? Bruce Banner |
|
We wachten op de goedkeuring van het tijdschema...dit ligt ter goedkeuring nu bij de Bosuil in handen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
OK. Bruce Banner |
|
HEUY!!!! Over 2 weken richting Dortmund en dan door naar Groningen....begint snel dichterbij te komen |
|
quote: lainedil @ gmail . com aub [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 18-01-2008 0:21] Bruce Banner |
|
Gisteravond pas de info van de Bosuil gekregen, morgen zitten Heuy en ik bij elkaar om alle bands de info door te mailen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ben benieuwd. Bruce Banner |
|
quote:Tsjessis, nou zeg! Dat je dat ziet op plakkaten voor Houseparties waar lieden met VMBO massal naschools op af gaan is tot daar aan toe, maar om het nu zo op een heuse metalposter te zetten is iets waar ik me plaatsvervangend voor schaam eigenlijk. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ok, stomme fout van degene die de poster heeft gemaakt (waarschijnlijk een stagair bij de Bosuil) maar om nou zo te blijven zeiken hier over die fout is ook kinderachtig en komt al net zo debiel over als die fout zelf. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Ach, we zijn nog altijd ruim op tijd, je hoeft tenslotte pas over ruim 1 week het podium op hier Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Psfff, zeikerds ja. Hoppa! Niet meer zeur'n nu! |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |