|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Oh okee, thnx! Uhu tering end in de trein ja |
|
quote: HEUY!!!! Gewoon genoeg bier meenemen voor in de trein, dan komt alles goed |
|
quote:lunchpakket jah Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Inderdaad, 1 staat gelijk aan 2 boterhammen met kaas Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Daarom Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
HEUY!!!! ..ik lust geen kaas |
|
Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
@ Cadaveria/ MMayo: komen jullie via Utrecht met de trein? En zo ja, hoe laat ongeveer? Hatsjikidee! |
|
Ik heb een vraag omtrent de kaartjes. Ik ben van plan om met een aantal andere mensen dit concert te gaan bezoeken. Een vriend van me heeft kaartjes gehaald en volgens hem is het één kaartje voor de hele groep van 5 man. Nu heb ik op deze zaterdag nog andere verplichtingen waardoor ik dus later aanwezig ben dan hun. Ik vraag me dus af hoe ik op hun kaartje nog binnenkom. Iemand die weet hoe dit zit? don't mistake lack of talent for genius |
|
quote:Laat die 4 mensen die al eerder gaan jouw naam doorgeven bij de entree zodat de entreemensen weten dat het kaartje van jou al is ingeleverd. Moet vanzelf goedkomen dan Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ja, maar geen idee hoe laat aangezien we beiden vanuit Groningen gaan reizen naar Weert. |
|
@ annemarie: ik sms je wel even als we vanuit groningen vertrekken Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
@Cadaveria: perfect! thxs Als je het vertrektijdstip van de trein in Groningen sms-t zoek ik wel op wanneer hij aankomt op Utrecht. Nu alleen niet vergeten een ticket te halen [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 21-01-2008 19:56] Hatsjikidee! |
|
Het ziet er naar uit dat ik het financieel niet ga redden.. |
|
quote:Tuurlijk ga je het redden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Haha het wordt weer last minute beslissing, maar ik doe mn best uiteraard |
|
quote: Nou vooruit, dan krijg je 2 bier van Hub & Heuy hoogstpersoonlijk. (toch makkelijk, anderen op kosten jagen. ) [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 21-01-2008 20:02] Bruce Banner |
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Hehehe,voor ons is het bier gratis Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Oh, niet eens van jou? |
|
Nou vooruit, 1 dan. [Edit: moet ik ook niet zelf te veel gaan slowchatten natuurlijk ] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 21-01-2008 20:04] Bruce Banner |
|
ik zag het! ik zag het ! maar ik ben aardig en zeik er niet over. Fuck the world and fuck you |
|
quote:okidokie.. komt helemaal goed Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Bedankt! Gaat goed komen! don't mistake lack of talent for genius |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |