|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Eerste keer dat ik daar van hoor, bekenden in? |
|
Gave line-up! |
|
quote:Komen die op de bromfjet? |
|
HEUY!!!! Ze komen niet op de bromfjets..hehehe. Gjenferdsel heeft vorig jaar september hun eerste album uitgebracht. Luister maar eens naar hun nummers op myspace. Hun album I, heb ik al heel wat keren gedraaid en de nummers worden steeds beter naar mate je er vaker naar luisterd. Om die reden vinden Hub en ik dat ze zichzelf voor mogen stellen in Nederland |
|
Klinkt best lekker. Zal zien of ik aanwezig kan zijn, heb ik nu nog geen kijk op. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Mooi geregeld Heuy, nu met Gjenferdsel erbij Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY wat irritant! Maar gave line up zeg |
|
Gaaf Gjenferdsel! Dat album is erg gaaf, ben benieuwd hoe ze het er live vanaf brengen! |
|
Ik ga er zeker bij zijn! Gjenferdsel klinkt goed! En Dismember is altijd gaaf. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Fukkerdefukk! Deftige line up... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:jij solliciteert zeker naar een plekje in de auto [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 29-10-2007 22:07] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
[quote]Op 29 oktober 2007 21:44 schreef Cadaveria het volgende: Edit: ben te wazig nu en haal topics door mekaar [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 29-10-2007 22:51] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hmmm, dat zou een mooi verjaardagsconcertje voor mijn (ahum) stoere krijger kunnen zijn. Eens kijken of we een slaapplek kunnen regelen, want Roermond is vanuit Arnhem niet bepaald naast de deur qua OV. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Roermond? Weert toch! Bla |
|
Weert inderdaad....De Bosuil. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! Dan geef je toch voor zijn verjaardag een BoB kado |
|
quote: op zaterdag hadden jullie toch niks staan, of wel?....anders zien we je wel in het zuiden en drinken we een paar potten bier |
|
Gjenferdsel heeft al een eigen flyer Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wordt mijn Elexorien ontmaagding. Hopelijk hoogstpersoonlijk door Lain. |
|
Voel je niks van. |
|
quote: Tot dan, ik kan niet wachten. Bruce Banner |
|
quote: HEUY!!!! Dat gaan we filmen en wijd verspreiden over het internet |
|
quote: "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |