|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:WAT dan ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: HH zonder de &... Laten we het maar op de drank houden... Bla |
|
quote: niemand??? |
|
Blijkbaar niet Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: NECRONOUD! quote: Bla |
|
Eh nee, want er staat toch dat een vriend van me de kaartje sheeft gehaald? don't mistake lack of talent for genius |
|
Ok, de mystery friend van Necronoud dan... Bla |
|
Oewwwwwww Onze Lain krijgt al een baardje..het wordt al echt een vent Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Die is ook alweer verdwenen. Bruce Banner |
|
quote: ok dus een vriend van je heeft het kaartje vraagje: zou je hem kunnen vragen of ie het kaartje kan inscannen en naar mij wilt mailen zodat ik het uit kan printen? ik verzamel ALLE kaartjes van concerten waar ik ben geweeest en deze heb ik helaas niet. je doet me er een groot plezier mee |
|
waarom zou je dat willen? je eigen kaartje okee, maar alle kaartjes...? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: volgens mij heb je het verkeerd begrepen? ik verzamel dus de kaartjes van concerten waar ik ben geweest! dat van Dismember heb ik niet omdat ik aan de kassa betaald heb en dus probeer ik op deze manier toch nog aan een kaartje (kopie!) te komen |
|
quote: aaaahhhh zooooo ik dacht dat je bedoelde "alle verschillende soorten kaartjes" ofzoiets... vond het al vreemd "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Leuk als je naar Wacken gaat: "ik had graag alle 75000 tickets" Bruce Banner |
|
quote: "alle kaartjes" is iets anders dan "alle verschillende kaartjes" he schat "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: jaja lach me maar uit "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: mensen, even voor de duidelijkheid: JE MAG JE KAARTJE ZELF HOUDEN HOOR!!! ik vraag alleen maar een SCAN van het kaartje (via email) zodat ik het kaartje uit kan printen [Dit bericht is gewijzigd door mokka op 30-01-2008 19:59] |
|
quote: HEUY!!!! Kom op mensen....geef Mokka een kopie van dit legendarisch concert |
|
Hij ziet me al aankomen met dat kaartjes verhaal. Daarbij heeft ie geen scanner en zou ik het dus moeten scannen. Wat vervolgens weer een autorit wordt van een half uur om eerst dat ticket op te halen, als hij het al niet heeft weggegooid. Dus Mokka het spijt me zeer, maar ik kan het niet voor je regelen. don't mistake lack of talent for genius |
|
Hey Mokka, take this! Gewoon even met Photoshop de lokatie, datum, naam evenement aanpassen etc. en hoppa! Print ze! Bla |
|
83 euris voor neil young |
|
quote: 86,90 euris www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |