|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
er moet hier toch wel iemand zijn die een kaartje heeft en het kan inscannen voor mij he? |
|
quote: Nee die is er niet en nu kappen met dat gezeur, had je maar zelf een kaartje in de voorverkoop moeten kopen. |
|
quote:Sorry hoor maar ik denk dat na 20 keer vragen zonder reactie de 21ste keer vragen echt geen resultaat meer oplevert Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Een live review staat nu op www.vampire-magazine.com Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Om precies te zijn: http://www.vampire-magazine.com/article.php?aid=44774 Mocht iemand een Canon Powershot in een rood tasje hebben gevonden... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
nu we toch een lost and found oproep doen. De leren motorjack die ontvreemd is bij de kapstokken in de Bosuil is ook nog steeds niet terecht. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Blastmaster: Goh, over Elexorien quote: Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Ik ben ook al wel eens met ergere zangers dan Mille Petrozza vergeleken. Bruce Banner |
|
quote: Ik zal er de volgende keer aan denken; heb je nog bepaalde wensen? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Nee, want wat ik hier zeg wordt tegen me gebruikt. Wanneer gaan we dat alternatieve interview eens doen? [Edit: die met de metal on-typische vragen] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 03-02-2008 20:09] Bruce Banner |
|
quote: dat alternatieve interview; lijkt me echt leuk, totaal onvoorbereid en jou (c.q. de band) eens laten sturen; het is dat de woonplaatsen nogal ver uit elkaar liggen, maar gaat er zeker van komen (rond de tijd van de release van het volgende plaatje?)... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Dat duurt helaas nog wel even, maar ik vind het prima. Waar woon je precies? Als het enigszins op de route naar Duitsland ligt, wil ik ook wel eens langskomen ofzo. [edit: mail me anders even op lainedil@gmail dinges. ] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 03-02-2008 20:16] Bruce Banner |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina |