![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Mooi dan kunnen we samen reizen! :-) ![]() |
|
quote:Goed idee ![]() ![]() |
|
![]() |
|
quote: Net een stap voor! Linkje ook in hun eigen topic gezet. Vet nummer en goede sound! ![]() |
|
quote:Dat komt helemaal goed! Binnen ons kluppie hebber ze er allemaal zin an! ![]() ![]() |
|
Vette knepper ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: HEUY!!!! Zou ik eens wat flyers naar het noorden sturen....kun je daar ook iedereen gek maken ![]() ![]() |
|
Heel mooi, stuur maar op! ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
aanwezig ![]() ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote:Dan zien we jou ook weer eens een keer...is al een hele tijd geleden ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote:inderdaad zeg! ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: Ja idd, tot dan! ![]() Bruce Banner ![]() |
|
HEUY!!!! We kunnen het ook het Hub & Heuy Reünie festival van maken ![]() ![]() |
|
HEUY!!!! Voor alle vinyljunkies komt er ook een stand te staan van Millennium Records....dat gaat mij iig weer een hoop geld kosten ![]() ![]() |
|
Ik kan hier waarschijnlijk toch wel bij zijn. ![]() ![]() ![]() |
|
quote:gaan we een biertje samen drinken ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Doen we! als ik je dan weet te herkennen ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Ik herken jou volgens mij wel ![]() ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote:Mooi mooi mooi ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Gaan wij ook nog wel effe biertje drinken Marcel ![]() ![]() |
|
quote:1tje maar? Op 1 been kun je niet staan dus dat worden er minimaal 2 ![]() ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
en een barkruk heeft ook meer dan 2 poten ... dus ![]() ![]() ![]() ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote:Damn!!! Dat ik daar nog niet aan had gedacht ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |